4 produse de ingrijire a corpului

Astazi vreau sa va povestesc despre 4 produse de ingrijire a corpului pe care le-am folosit in ultimele luni. Exista si o a cincea, dar despre ea v-am povestit aici. Pregatiti-va, este un articol luung.

patru-produse-de-ingrijirea-corpului-2017-syarosnotes.jpg

The Body Shop Passion Fruit Body Butter

Am fost de sceptica in privinta acestui produs datorita ambalarii si a faptului ca produsele TBS au un miros foarte puternic. Nu ma omor dupa creme foarte parfumate in general, dar culmea este ca fix asta m-a facut sa cumpar acest unt de corp- mirosul de fructul pasiunii (una din aromele mele preferate). In plus multa lume il lauda cum ca uneste cerul cu pamantul si mai stiu eu ce.

the-body-shop-passion-fruit-butter-ingredients-package2017-syarosnotes.jpg

Produsul vine ambalat intr-un borcan de plastic tare, este destinat pielii uscate si are 200 ml. Are foarte multe uleiuri bune in compozitie si bineinteles parfum si alti iritanti catre finalul listei de ingrediente (cu rol de parfumare). Unturile de corp TBS au in general un pret de 63 lei, dar eu l-am luat la reduceri (nu mai stiu cat am dat pe el,  unturile reduse acum au un pret de 47,25 lei).

the-body-shop-passion-fruit-textura-2017-syarosnotes.jpg

Parerea mea? Miroase  divin; el, pielea mea si camera mea. Poate un pic cam mult parfum, dar fiindca nu il folosesc zi de zi (maxim o data pe saptamana), este ok. Simti ca se topeste in contact cu pielea (in borcan are o textura onctuoasa), hidrateaza foarte bine, si la fel ca Bioderma Atoderm Intensive, a doua zi cand fac dus, inca il simt acolo. Dezavantajul? Se consuma foarte repede, as zice chiar mult prea repede pentru cat costa, dar este un rasfat total.

Balea Spray-on Body Lotion

Despre aceasta lotiune spray am mai scris de cateva ori, dar niciodata nu i-am dedicat un review (chit ca e unul scurt, cum este cel de fata) si am zis ca e cazul sa remediem situatia. Aceasta lotiune spray o gasiti in DM si costa in jur de 10-15 lei. Stiu ca citisem despre ea si cand am vazut ca are si foarte mult aloe vera, am zis ca trebuie sa mearga cu mine acasa.

balea-spray-on-body-lotion-2017-syarosnotes.jpg

Vine sub forma de spray, cu mentiune ca exista momente cand pulverizatorul poate fi enervant (la ce pret are nici nu imi vine sa ma astept la ceva impecabil). Lista de ingrediente este ok, al doilea ingredient este aloe vera, urmat de cateva ingrediente bune, dar si parfum, plus ceva iritanti spre sfarsitul listei.

balea-spray-on-body-lotion-ingredients-2017-syarosnotes.jpg

Este o lotiune usoara, foarte usoara, calmanta (nu o data am folosit-o dupa epilare cu rezultate foarte bune; aloe vera are un puternic efect antiritant) si ofera o hidratare medie, dar nu mare. Mi se pare ideala pentru o hidratare de vara (untul de la The Body Shop merge mai bine cand e rece afara), genul de crema cu care te dai si apoi te imbraci si pleci. Are o aroma fresh, de curat, foarte putin sesizabila (nu exista riscul sa iasa combinatii dubioase din amestecarea aromei sale cu parfumul) si cu siguranta o voi recumpara (acesta e deja al treilea tub).

Yves Rocher Plaisirs Nature Energizing Body Lotion with Mango Coriander

yves-rocher-mango-coriandre-body-lotion-2017-syarosnotes.jpg

Sau mai pe scurt lotiunea de corp cu Mango si Coriandru de la Yves Rocher. Am mai mentionat-o aici, si in principiu am aceeasi parere despre ea. Este o lotiune usoara, destul de puternic parfumata, ce ofera o hidratare medie. Avantajul ei? Intra foarte repede in piele, deci este de baza vara. Eu am folosit-o destul de mult inainte de a folosi autobronzant si a facut o treaba minunata.

Lista de ingrediente este ok daca ne raportam la pretul pe care il are: are glicerina, aloe vera, ulei de migdale si unt de shea, parfum pe la jumatate listei si ceva iritanti la final.

Lotiunea o gasiti intr-un format maxi de 390 ml (27.90 lei) si in format normal de 200 ml (19.90 lei). Ambalajul foloseste si plastic reciclat (yey!), iar varianta mare este prevazut cu pompita (cea pe care am primit-o eu la lansarea colectiei), ceea ce mi-a placut foarte mult, singurul dezavantaj pentru mine este ca m-a cam plictisit de aroma. Noroc ca am deschis atatea lotiuni si le folosesc in functie de ce am nevoie/chef.

yves-rocher-mango-coriandru-lotiune-textura-ingredients-2017-syarosnotes.jpg

Evolution of Smooth (EOS) Berry Blossom Body Lotion

Nu mai stiu cand m-am pricopsit cu aceasta crema, dar cert e ca a venit la pachet intr-un Douglas Box of Beauty prin iarna cred. Dupa ce am incercat balsamul de buze de la aceeasi firma si am ramas placut surprinsa, am scos la inaintare si lotiunea de corp, desi aveam cateva deschise. Lotiunea vine si ea in doua tipuri de format: cel maxi, de 350 ml (59.00 lei) si cel normal, de 200 ml (35.00 lei) – acum sunt la reduceri in Douglas. Scumputa as zice. Si nu cred ca as fi dat atat pe o crema daca nu as fi stiut de ce este in stare (oricum mie mi s-a parut ca s-a starnit multa valva cu acest brand datorita ambalajelor atipice si datorita aromelor). Si da, intra in categoria de rasfat, alaturi de unturile de la The Body Shop. (este foarte posibil sa o gasiti mai ieftin pe alte siteuri, eu am luat o crema de maini EOS de pe elefant.ro la reducere si a fost ok).

eos-cherry-blossom-body-lotion-2017-syarosnotes.jpg

Revenind la crema. Lista de ingrediente e bunicica pentru o crema de corp: uleiuri, unturi, aloe vera, parfumul pe la jumatate listei, inca cateva ingrediente bune, dar in cantitati mici si ceva iritanti pe finalul listei. Nu am precizat pana acum, dar toate contin si ingrediente precum siliconi sau polimeri, dar pe mine nu ma deranjeaza. Ambalajul e sub forma de tub opac, placut la atingere.

eos-cherry-blossom-body-lotion-texture-ingredients-2017-syarosnotes.jpg

Textura este impresionanta. In momentul in care iese lotiunea are o textura usoara, cumva ma duce cu gandul la spuma, iar cand o intind pe piele intra instant in piele fara a lasa o pelicula grasa. Si da, a doua zi inca o simt acolo. Nu stiu cum au reusit, dar mi se pare ca ofera o hidratare destul de mare (comparabila cu unturile TBS), dar intra repede in piele, ceea ce o face perfecta si pentru vara si pentru iarna. Parfumul se simte, dar nu la fel de intens ca cel al untului (din punct de vedere al intensitatii parfumului avem asa: untul The Body Shop, lotiunea Yves Rocher, lotiunea EOS si lotiunea Spray Balea).

Concluzia? Lotiunea spray de la Balea sigur o recumpar, pe celelalte trei o sa le vanez la oferte cand mai termin din ce am. Dupa care suspin cel mai mult? EOS. 😦

 

Lasă un comentariu