Review: Bioderma Atoderm Intensive Baume & Gel Moussant

A trecut ceva vreme de cand nu am mai facut un review pentru un produs Bioderma si parca era cazul, nu? 😀 Astazi vorbim despre doua produse multifunctionale, din gama Atoderm. Sa incepem!

review- bioderma-atoderm-intensive-2017-syarosnotes

Bioderma Atoderm Intensive Gel Moussant

V-am tot povestit ca am avut probleme cu pielea mainilor care e mai problematica decat tenul si am tot cautat solutii. Prin februarie am cumparat un flacon de 250 ml de ulei de dus de la Bioderma ( review aici ) pentru a-l folosi pe post de sapun lichid. Toate bune si frumoase, s-a simtit o imbunatatira majora, dar dupa vreo luna s-a terminat si a trebuit sa ma duc sa imi refac stocul. Cand am ajuns in Bebe Tei, era oferta: daca cumparam un gel de dus din Gama Atoderm la 1 litru, primeam o crema de corp din aceeasi gama cu 70% reducere. Si am zis ca nu e cazul sa ratez aceasta oferta (stiam de crema ca e buna) si asa ca am zis sa incerc varianta mai hidratanta a gelului de dus.

review- bioderma-atoderm-intensive-gel-moussant-2017-syarosnotes

Gelul de dus Atoderm Intensive este un produs de curatare, bland, fara parfum, destinat pielii uscate, foarte uscate si atopice. Lista de ingrediente este una curata si, asa cum se si recomanda, blanda. Produsul vine ambalat intr-un flacon cu pompita, care este foarte utila, iar textura este una normala de gel de dus, poate putin mai lichida. Produsul se gaseste in majoritatea farmaciilor, costand undeva intre 46 lei (Bebe Tei) si 70-80 de lei in farmaciile mai scumpe.

review- bioderma-atoderm-intensive-gel-moussan-texturat-2017-syarosnotes

Ei bine, nu ma da pe spate. Principalul lui rol a fost de sapun lichid si din acest punct de vedere a fost bun, dar nu foarte bun pentru mainile mele problematice. Uleiul de dus mi se pare mult mai hidratant si il prefer pe acela (voi reveni la un produs sub forma de ulei), pentru ca am simtit o diferenta foarte mare in cat de des am simtit nevoia sa reaplic crema pe parcursul zilei.

L-am folosit o perioada mai scurta si pentru curatarea tenului. Este un produs ce curata intr-un mod foarte bland, nu face multa spuma, indeparteaza urmele unui machiaj simplu, daaar… este un produs foarte neprietenos cu ochii. Nu cred ca am mai folosit vreodata vreun produs care sa imi irite asa des ochii. Nu il recomand pe post de gel de curatare pentru ten, dar sapun lichid/gel de dus pentru o piele uscata, dar nu extrem de uscata, este o varianta ce merita atentie.

review- bioderma-atoderm-intensive-baume-2017-syarosnotes

Bioderma Atoderm Intensive Balsam

Despre aceasta crema am mai povestit pe foarte scurt in Brandbox: Bioderma. Si mi-a placut atat de mult, incat de dragul ei am luat oferta din Bebe Tei. Cand am cumparat uleiul de dus, am luat si crema in varianta de 75 ml, care a costat cam 20 de lei in Bebe Tei. Si acest combo, uleiul de dus pe post de sapun lichid si crema aceasta data in fiecare seara a fost cel castigator (cremele de pe timpul zilei le-am mai tot schimbat, deoarece nu vedeam vreo diferenta prea mare intre ele).

review- bioderma-atoderm-intensive-baume-textura-2017-syarosnotes

Ambalajele (atat cel de 75 ml, de tip tub, cat si cel de 500 ml, de tip flacon cu pompa) sunt opace, igienice si foarte usor de utilizat. Lista de ingrediente este una buna spre foarte buna pentru o crema de corp:  glicerina, cateva uleiuri, cativa antioxidanti, putine ceramide, vitamina E, fara parfum :D.

Ca a facut minuni pentru pielea mainilor, v-am mai zis, asa ca va voi povesti despre ce a facut si cum se simte pe post de crema de corp. Este o crema densa, care hidrateza intens si mentine pielea intr-o stare foarte buna cel putin 2-3 zile. Intra repejor in piele, dar lasa o pelicula, lucru care mi se pare putin normal. Produsul este destinat pielii atopice, iritate si cu uscaciune extrema si nu cred ca exista vreun produs care sa rezolve probleme atat de mari printr-o textura lejera. De obicei folosesc acest produs seara, dupa dus, asa ca nu ma deranjeaza senzatia de pelicula. A doua zi nu mai simt nici o pelicula, dar cand fac dus seara, cand intra pielea in contact cu apa, imi dau seama ca inca exista acel strat protector. Este una din cremele preferate de corp, in special cand ma gandesc la sezonul rece. In cazuri urgente, acu doua ierni, am folosit-o si pe post de crema de fata, dupa zile petrecute in compania crivatului si nu m-a dezamagit.

Ati incercat vreun produs din gama Atoderm? Pentru mine, aceasta crema si balsamul crema pentru buze sunt vedetele gamei si le voi recumpara in mod sigur. Nici uleiul nu e de lepadat, dar cred ca acolo voi mai experimenta.

Lasă un răspuns

