Franturi de moment: despre review-uri

Momentan aceasta postare nu are titlu si nici nu stiu despre ce vreau sa scriu. E acel gen de postare fara plan, personala.

Saptamana trecuta ma decisesem ca luna august sa fie cu 2 postari pe blog pe saptamana si zilnic pe retelele de socializare. Intrasem intr-un ritm cat de cat, imi facusem planul si acum mai trebuia sa inceapa luna august.

Doua zile mai tarziu, duminica seara, ma apuca o durere de masea. La inceput zic nimic grav, iau o pastila si ma gandesc sa ma programez saptamana urmatore la stomatologul meu. Totul decurge bine, doar ca in trei ore mai tarziu doza aceea dubla de antiinflamator se dusese pe apa sambetei. Cinci ore mai tarziu, dupa 3 pastile de durere si un pahar de inghetata home made tinut pe obraz, caci pastilele fusesera apa de ploaie, pe la un 3 si ceva noaptea, cautam un taxi sa ma duca la un cabinet stomatologic deschis nonstop.

La 5 dimineata eram inapoi acasa bucuroasa ca nu mai trebuie sa imi inghet jumatate de fata ca sa scap de durere si cu perspectiva adormirii. Luni am fost data peste cap de nesomn, marti a fost despre stomatolog iar. Eu nu mai aveam postari partial lucrate (nu te poti baza ca ai timp in acea zi sa faci o postare, intotdeauna cumva intervine ceva), cu timpul, tonusul si cheful stateam cam prost. Si nu stiu cand s-a facut joi fara sa apara o postare.

Si imi pare rau ca nu m-am tinut de plan si imi pare rau ca poate asteptati o postare cu un review sau ceva cosmetic, dar as vrea sa zic doua lucruri:

  • blogul acesta e un hobby si incerc sincer sa il fac sa fie constant pentru voi, dar daca nu am timp sau chef, nu voi scrie doar de dragul de a scrie. Ori fac lucrurile ca sa fie placute si pentru mine si pentr voi, ori altfel nu are rost (cine practica un hobby neplacut?). Nu vreau sa ridic acest blog la mai mult de atat, nu caut sa fac intr-un fel blogul profitabil, caci nu vreau sa ma simt nevoita sa scriu despre ceva ce nu ma atrage sau sa scriu ceva care da bine.
  • mare parte din viata mea eu am facut voluntariat. Si acest voluntariat m-a dezvoltat foarte mult si in acelasi timp mi-a implementat o idee tot mai prezenta in noile generatii: sa oferi ceva inapoi comunitatii. Lucru pe care iarasi il fac prin intermediul acestui blog. Eu am invatat foarte multe de pe bloguri, de la oameni care si-au rupt din timp ca sa scrie despre niste lucruri superficiale sau nu: mi-am schimbat rutina, am aflat despre produse bune, despre ingrediente, am cautat pana si retete culinare, dezvoltare personala, carti, medici, evenimente, locuri faine si cate si mai cate.

Exista o mie de aplicatii/site-uri care se bazeaza doar pe contributia fiecaruia: Trip Advisor, makeupalley.com etc si alte mii de aplicatii unde recenziile date de alti oameni conteaza foarte mult: turistinfo.ro, Fragrantica, Airbnb, Blablacar, Uber, Emag, Faccebook si Google.

Acum doua weekenduri am fost in Vama si cand m-am intors am dat 4 recenzii. Si cumva m-am decis ca incerc sa fac asta constant. Pentru ca eu ma folosesc de aceste recenzii pe care oamenii le dau (si isi rup din timp sa le dea). Pentru ca eu duminica la 3 si ceva noaptea cautam recenzii pe Google la cabinetele stomatologice deschise non stop si singurul lucru la care ma gandeam era cum mi-am stricat cativa dinti pe mana unor stomatologi mai putin buni pe vremea cand internetul inca era mic copil.

Si acum, as vrea sa va invit si pe voi sa dati macar o recenzie. Chit ca este vorba de una pe Facebook sau pe Google unde dati doar un numar de stele si nu implica sa scrieti ceva (daca vreti, puteti, daca nu, merge si asa). Va ia doar 10 secunde, dar pe cineva sigur va ajuta.

In alta ordine de idei, cred ca sambata sau duminica, revin cu o postare, cosmetica sau noncosmetica. Dar coerenta, cu structura si cu poze. Pentru ca mie imi place sa scriu despre asta, dar si pentru ca va mai ajuta, va mai da o idee. Si ma umplu de bucurie cand stiu ca am scris cu folos, desi, pana la urma, tot ce scriu este ceva personal si subiectiv. 🙂

 

 

Lasă un răspuns

