Destinatiile preferate de shopping online (II)

Astazi revin partea a doua din seria Destinatii preferate de shopping online – prima parte o gasiti aici. Astazi o sa ma axez pe site-urile de brand de unde am cumparat deseori. Sa incepem! V-am lasat poze mai jos cu ce produse am de la ei prin casa si au fost usor de adunat (nu am stat chiar sa le caut pe toate).

  • Paula’s Choice – Site-ul meu preferat de unde imi cumpar extrem de multe produse, in special tratamente, in format mini. Au produse extrem de bine formulate, multe produse mini mie imi ajung mult timp. Au fost primii care au pus acceptul pe analizat lista de ingrediente, pe folosirea de ingrediente demonstrate si de atunci au schimbat putin directia industriei de beauty din vest. Va las mai jos link-urile catre produsele carora le-am facut review (si le-am recumparat de cel putin 5 ori pe fiecare). 😀
  1. Paula’s Choice Clinical 1%  Retinol
  2. Paula’s Choice Clear Anti-Redness Exfoliating Solution 2% BHA
  3. Paula’s Choice Skin Perfecting 8% AHA Gel

syarosnotes-20202-paulaschoice

  • Melkior – am comandat de cateva ori bune de la ei si consider ca au un raport calitate pret bun (mai ales cand au reduceri). Am multe produse de unghii de la ei, o pudra, un anticearcan si un luciu de buze. Fardurile de ochi sunt bune, pentru pretul lor, cele mate sunt un pic cam prea prafoase, dar varietatea este foarte mare. In acest moment prefer sa am o mini paleta mai scumpa, dar calitativ mai buna, decat foarte multe culori. Am ajuns la concluzia ca nu prea este de mine prea mult machiaj la ochi.

syarosnotes-2020-melkior

  • Yves Rocher – Cand spui Yves Rocher, eu aud geluri de dus si uleiuri pentr corp. :)) Imi plac produsele lor destul de mult si le folosesc frecvent. Aromele mele preferate sunt: Piersica si Anason Stelat si Masline si Flori de citrice. Si uleiurile de dus sunt pe lista produselor recumparate. De asemenea, Yves Rocher are oferte foarte bune in general, asadar verificati si zona de oferte, cand dati comanda.

syarosnotes-20202-yves-rocher-yr

Si asa mi-am dat seama ca mai rar comand de pe siteuri care sunt dedicate unui singur brand, dar cand se intampla sunt branduri la care apelez cu incredere. Cumparati frecvent de pe astfel de site-uri? Preferati sa cumparati din magazinele fizice?

 

Lasă un comentariu