Review: Bioderma Sensibio AR

Eram datoare cu acest review, va promisesem aici, si de ce sa nu recunosc, chiar imi face placere sa scriu despre produsele mele preferate. Bioderma Sensibio AR am descoperit-o online, acum vreo 3-4 ani. Eram in cautarea unei creme bine formulate si aceasta era prezentata ca fiind una. Am stat si am cautat de unde as putea sa o cumpar si la ce pret. Asa am descoperit si Farmacia Tei si nu o data am strabatut tot Bucurestiul ca sa ajung in acel mic rai (pe vremea cand nu exista Bebe Tei in Sun).

bioderma 1

Bioderma Sensibio Ar o gasiti in principal in farmacii (Sensiblu, Dona, Belladona), dar si online pe Aoro.ro sau alte site-uri ce tin de farmacii. Locul meu preferat de unde o cumpar? Farmacia Tei (puteti comanda si online de la ei) la minunatul pret de 46,5 lei (marea mi-a fost surpriza cand am vazut ca pe Aoro e 71 lei).

Bioderma Sensibio AR  vine ambalata intr-un tub din plastic destul de tare (plus si iarasi plus pentru igiena si expunere limitata la aer), opac (al treilea plus pentru expunere limitata la lumina). Singura parte enervanta este cand mai ramane putina crema si tre sa stai sa storci ultimele picaturi (nu e de gluma cu ultimele picaturi, e cantitate destula pentru o saptamana).

bioderma 3Cantitatea de 40 ml continuta intr-un tub mie imi ajunge cam 4 luni, aplicand un strat normal pe fata. Inca nu am inceput sa aplic aceasta crema pe gat, dar lucrez la asta (acum am alta crema si o folosesc si pe zona gatului si putin a decolteului).

Bioderma Sensibio AR sustine ca previne aparitia si reduce intensitatea rosetei, calmeaza si hidrateza. In plus, ar fi o baza buna pentru machiaj. Pentru mai multa polologhie, aici.

bioderma 2

Un lucru pe care il apreiez la site-ul celor de la Bioderma este ca gasesti ingredientele pe site la toate produsele si din ce am verificat la cateva produse pe care le am prin casa, sunt la zi. Asadar ingredientele pentru crema Sensibio AR sunt:

Aqua/Water/Eau, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil Unsaponifiables, Arachidyl Alcohol, Canola Oil/Huile De Colza, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Glycol Distearate, Ozokerite, PEG-100 Stearate, Sodium PCA, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Laminaria Ochroleuca Extract, Glycyrrhetinic Acid, Tocopheryl Acetate, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract, Allantoin, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Sodium Chondroitin Sulfate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Propylene Glycol, Behenyl Alcohol, Polyacrylamide, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Arachidyl Glucoside, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Sodium Hydroxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben.

Lista de ingrediente este una curata, fara parfum (plus), continand ingrediente cu rol de reparare , anti-iritanti si antioxidanti, toate intr-o baza de parafina, recomandata in cazul tenurilor sensibile.

bioderma 4

Bioderma are o consistenta usoara si intra repede in piele. Si pentru tenul meu uscat cu portiuni mixte, isi face treaba onorabil, atat vara cat si iarna. Hidrateaza si imi calmeaza tenul si nu simt pielea incarcata. Este o buna baza de machiaj. Despre efectele asupra rozaceei, nu pot vorbi, nu am. In schimb pot zice ca multumeste si tenul matur (mamei mele i-a placut farte mult crema). Mi-a mai cerut si mama sa i-o recumpar, eu, dupa cum v-am zis la inceput,  sunt deja la al treilea sau al patrulea tub.

bioderma 5

Va ziceam ca am descoperit-o online. Eram la inceputurile mele cu ingrediente si stateam cu orele pe beautypedia si cautam o crema care sa fie buna si sa se gasesca in Romania. Si am dat, arucand priviri pofticioase topului din 2014 Best of the Best, la categoria creme, peste aceasta. Eram mega fericita, o creme accesibila, care se gaseste in Romania, si cotata nu doar Best, ci Best of the Best.

Cam acesta a fost si review-ul pentru Bioderma Sensibio AR. Nu simt ca am exprimat cum trebuie cat imi place aceasta crema, citind review-ul mi se pare ca suna a fi o crema banala care hidrateaza, daaar… niciodata nu am simtit ca e prea mult sau prea putin  si intotdeauna a doua zi tenul meu arata mult mai bine. Nu am avut niciodata probleme cu ea si a fost eroina mea din fiecare seara.

 

 

 

 

Lasă un comentariu