Brand Box: Yves Rocher

Era vara. Da. Vara anului trecut. Si parfumul meu de zi cu zi incepuse sa imi trimita semne cum ca ar fi pe terminate. Dupa cum v-am mai zis, nu am buget sa folosesc doar parfumuri scumpe -(si nici multe, de altfel) si eram intr-o mica panica. Ce sa cumpar? Nu iau de obicei acelasi parfum de doua ori la rand, mai ales pentru cel de zi cu zi.

Si tot batandu-mi capul (cum fac de doua luni cu samponul), am dat peste o oferta Yves Rocher. La o comanda de aprox 100 de lei parca primeam un parfum Naturelle. Stiam ca nu rezista wow, dar era parfumul meu preferat de la ei si mai cumparam si produse. M-am pus pe treaba. Si asa am dat prima comanda de pe site. Apoi am mai plasat o comanda prin decembrie din catalog. Si a treia oara am mai facut cateva cumparaturi din magazin.

brandboxyvesrocher0

Asadar am acoperit toate metodele prin care poti sa iti procuri produsele Yves Rocher. Toate mi s-au parut ok, nu am avut probleme cu ele. Singura chestie care mi se pare ciudata este ca produsele au preturi diferite (ca deh, fiecare metoda de a comanda are ofertele sale). Si da, cea mai putin profitabila varianta mi se pare cea din magazin. Mai departe, cand va prezint produsele, o sa va dau preturile de pe site.

brandboxyvesrocher1

Inainte sa sarim direct la produse, haideti sa vorbim putin si despre brand. Yves Rocher este un brand frantuzesc, fondat in 1959 care a adus un concept nou, cel de cosmetica vegetala, care are ca punct de plecare plantele. Gama lor de produse acopera toate nevoile: ingrijire ten, corp si par, parfumuri, machiaj, produse pt barbati si poti gasi produse pentru bugete diferite. Ma deranjeaza ca nu au ingredientele listate pe site, dar norocul meu este ca am un magazin Yves Rocher pe aproape si am putut consulta ingredientele inainte de a da comenzile.

brandboxyvesrocher2

Sa incepem cu produsul care a dat startul comenzilor Yves Rocher in casa mea: apa de toaleta Naturelle, un parfum fresh, fructat, citric. Are o aroma usoara spre moderata ca si intensitate si pe pielea mea rezista cateva ore. Sticla are 75 ml si costa 99 lei. De Craciun am primit de la o prietena foarte buna (fana produse Yves Rocher) o apa de toaleta din gama Un matin de jardin, Agrumes en fleurs, cel cu flori de citrice. Imi place si acest parfum, este citric, usor dulce, potrivit pentru sezonul rece, aduce mai mult a apa de colonie, nu de toaleta , daca vorbim despre cat rezista pe piele. Sticla are 100 ml si costa in jur de 59 lei.

brandboxyvesrocher3

Primele produse de la Yves Rocher pe care le-am avut si pe care le voi mai avea in casa sunt gelurile lor de dus Les Jardins du Monde (7.9 lei/ 8.9 lei), o placere aromata si in acelasi timp cu ingrediente blande. Printre aromele mele preferate se numara cel cu cafea si cu grepfrut, amandoua ma energizeaza. Cu gelul de dus Bio cu aloe vera sunt la prima incercare, dar presimt ca ne vom mai intalni.

Un rasfat sub dus cu totul special este uleiul de dus din gama Tradition de Hammam. Este primul ulei de dus incercat si trebuie sa recunosc ca m-a cucerit textura. Ingredientele imi par bune pentru un produs care se clateste (glicerina este primul ingredient, urmata de uleiul de rapita), iar aroma (inca nu imi dau seama a ce aduce) este una orientala, dulce, putin greoaie, dar pentru un rasfat in plina iarna, merge. Pretul este unul simtitor mai mare, de 32 lei.

brandboxyvesrocher4

Pentru ingrijirea parului mi-am cumparat uleiul reparator (27 lei). Desi nu aveam nevoie, acum ma bucur foarte mult ca l-am cumparat. Nu il folosesc constant pe par ca sa pot zice daca face vreo minune sau nu (parul meu oricum e relativ normal acum), dar sunt multumita de ingredientele lui. Atat de multumita (contine foarte multe uleiuri, iar parfumul e pe la sfarsitul listei) incat l-am folosit si pe corp, hidrateaza, hraneste pielea si nici nu mi-a creat probleme (pustule). Nu ma omor dupa metoda de dozare, dar supravietuiesc.

brandboxyvesrocher5

Pentru ingrijirea tenului am tintit un produs, am mai primit doua, dar despre care nu o sa va spun prea mult azi. Demachiantul cu albastrele pentru ochi sensibili (20 lei) nu l-am desfacut, deja am doua desfacute, astept sa mai termin din ele, dar l-am cumparat pentru ca era laudat pe bloguri si se nimerea bine in proiectul meu Notes on Cleansing. Crema de ochi Serum Vegetal Rides et Lifting (59 lei) am primit-o cadou la a doua comanda si inca nu m-am decis ce fac cu ea, iar crema de fata Serum Vegetal Rides et Eclat am primit-o cadou tot la prima comanda, alaturi de parfum. Am consumat destul de mult din ea, dar nu va dau detalii. Urmeaza un review la ea. Zilele urmatoare.

Trecem la machiaj si incepem cu rujul Absolut in nuanta 22 Mauve Subtil, care mi-a placut foarte mult. Este prima nuanta mai inchisa si mata pe care mi-am cumparat-o si ma prinde. Nu ususca buzele, dar nici nu rezista eroic pe buze. Cel de-al doilea aspect nu ma deranjeza foarte mult, pentru mine este foarte important sa nu imi usuce buzele.

brandboxyvesrocher6

In acea perioada era o oferta: la cumpararea a trei oje primeai un dizolvant gratuit. Citisem ca ar fi bune ojele, culorile ma cucerisera si… nu a mai existat cale de intoarcere. Asa au ajuns in viata mea Iris, Menta si Albastru panseluta (o sticluta de oja are 5 ml si costa 9,90 lei ). Mi-am facut de doua ori manichiura cu ele si mi s-a parut ca au rezistat cateva zile bune, sper sa le bag in „testare” in curand. Dizolvantul (flacon de 100 ml, 14,90 lei) l-am folosit o singura data pana acum si mi s-a parut ca sterge oja fara efort si nici nu are un miros care persista foarte mult.

brandboxyvesrocher7

Au mai ramas niste produse travel size pe care le pastrez pentru escapade din jungla urbana a Bucurestiului: aceeasi apa de toaleta Naturelle, in varianta de 7,5 ml, o mini crema Hydra Vegetal de 10 ml (cam mult parfum si cam putine ingrediente benefice, din pacate) si gelul de dus si lotiunea cu zmeura din gama Les Plaisirs Nature, mici placeri olfactive (echivalentul parfumului din mijlocul listei de ingrediente), in recipiente dragute de 50 ml.

Voi ce produse ati incercat de la Yves Rocher? Cum vi s-au parut?

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

