Brand Box: Bioderma

Cum nu prea am apucat sa adun prea multe favorite in noiembrie, m-am gandit sa va povestesc despre un brand care are multe (nu toate!) produse bune: Bioderma.

brandboxbioderma1

Nu o sa va spun prea multa istorie, e destula pe site-ul lor. Fondat in Franta, bineinteles, de catre Jean-Noël Thorel, care a vrut ca Bioderma sa se foloseasca de „BIOlogie, în sprijinul DERMAtologiei”. Stau si ma gandesc acum ca majoritatea dermocosmeticelor provin din Franta. Probabil francezii au dat startul acestui trend care de multe ori e mai mult o denumire frumoasa si cam atat.

brandboxbioderma6

Bioderma are si produsul ei vedeta: Apa micelara. Ei au lansat pentru prima oara in lume conceptul de apa micelara si, acum, dupa mai bine de 25 de ani, Sensibio, alaturi de surorile ei mai mici, raman printre cele mai apreciate din categoria lor.

brandboxbioderma2

Eu de obicei cumpar Bioderma din Farmacia Tei, preturile sunt cele mai bune. Pentru detalii despre preturi click aici. Si acum sa vorbim de produsele Bioderma pe care le detin. Cu ce sa incepem? Cu ce?

Hai cu curatarea ca tot vorbim atat de curatare. Si aici avem asa: Bioderma Atoderm Gel de dus varianta de 75 ml si Bioderma Sensibio H2O apa micelara, tot o varianta mica, de 100 ml. Produsele nu sunt o premiera pentru mine, le-am mai avut in trecut si mi-au placut (si gelul de dus l-am folosit tot pentru curatarea tenului), nu mi-au cauzat nicio problema, iar lista de ingrediente e aproximativ curata. Apa micelara Bioderma este mama apelor micelare, fiind in topul preferintelor a multor persoane si chiar si a make-up artistilor. Va voi povesti despre ele mult mai pe larg si in cadrul Notes on Cleansing.

IMG_20151109_132728

Produsele  cu SPF is ceva mai multe si mai diverse: am si o crema colorata si doua incolore, una cu factor de protectie mineral, celelalte cu factor de protectie chimic. Bioderma Photoderm SPF 50 Mineral o am din primavara. Matifiaza, protejeaza de tot spectrul de radiatii si e potrivita chiar si pentru tenurile sensibile. Daaar… lasa o masca alba. Bine de tot. Cand il folosesc, il combin cu un CC-cream de la Elmiplant care e prea inchis pentru mine ca sa nu zica lumea ca is data cu var. Fondul meu de ten in nuanta pielii mele nu fata face, raman cu o urma de var pe fata.

Bioderma Photoderm SPF 50 a stat mult timp la prietenul meu si recent am luat-o pentru a o folosi cand ma duc la recuperare. Nu lasa o urma alba (acea urma alba e specifica filtrelor minerale), dar lasa un mic luciu care in  cateva minute dispare. Lista de ingrediente pare la prima vedere aproximativ curata (a mai scapat un parfum).

brandboxbioderma4

Eram prin primele plimbari in Farmacia Tei din Sun Plaza cand deodata o vad, e ea, crema mea colorata Bioderma care nu este prea inchisa pentru mine: Bioderma Sensibio AR SPF 50. Orice crema colorata de la Bioderma, care are doua variante de culori (light si doree) e mult prea inchisa pentru mine. Dar aceasta, in nuanta naturel e perfecta. Nu va asteptati sa aiba o acoperire mare, mai mult uniformizeaza culoarea tenului si imi mai imblanzeste cearcanele. Lasa un mic luciu dupa aplicare, dar dispare in 15-20 de minute. Lista de ingrediente e curatica, protejeaza de intreg spectrul de radiatii, singura problema ar fi de gramaj: 30 ml. Vara nu ar ajunge nici macar pentru o luna, in mod normal.

Am ajuns la hidratare si incepem in forta cu crema mea preferata de fata: Sensibio AR.Si cand zic preferata, zic o crema cotata best, cu ingrediente bune, care isi face treaba fara sa imi dea batai de cap si nu m-a dezamagit niciodata, nici in vremurile cele mai friguroase. Pozele le-am facut, acum sa mai apuc sa scriu si review-ul.

brandboxbioderma5

Balsamul de buze Atoderm, sub forma de crema, este iarasi un preferat fara doar si poate. Isi face treaba foarte bine, ma dau cu el seara si a doua zi inca il simt pe buze. Ziua mai folosesc un produs cu protectie solara si in aceasta combinatie mi se pare destul de greu sa termin balsamul de buze in 6 luni, cat e valabil de la deschidere.

Bioderma Atoderm Intensive a fost crema salvatoare in perioada de dupa operatie. Piciorul meu a stat in fase elastice timp de trei saptamani. Ma manca pielea, era uscata, crapata, tot ce putea fi mai rau. Crema asta chiar ofera o hidratare intensiva si pielea mea si-a revenit in cateva zile. Am folosit-o inclusiv de cateva ori pe fata. Era prea mult pentru toamna si in plus lasa o pelicula pe fata, dar care disparea pana a doua zi. Asa ca in zile geroase de iarna s-ar putea sa revin la ea, pentru a-mi hidrata tenul.

Bioderma Apres Soleil am primit-o in vara, alaturi de apa micelara si gelul de dus, intr-un portfard cadou, cand am achizitionat Sensibio AR SPF 50, din Farmacia Tei. Nu am folosit-o mai deloc, deoarece nu exceleaza la capitolul ingrediente.

brandboxbioderma7

Si… ca o surpriza de final, vreau sa va vorbesc despre Club Bioderma si oferta sa: la cumpararea a 4 produse  Bioderma si inregistrarea lor pe site cu tot cu numarul bonului (din ce am citit nu se iau in calcul produse cumparate online, nici produsele in varianta mini) primesti la alegere un produs gratuit, dintr-o selectie de produse. Pentru mai multe detalii, cititi regulamentul.

Spor la cumparat cadouri,

Olivia

 

 

 

 

Un gând despre “Brand Box: Bioderma

Lasă un răspuns

