Best of 2015: produse de ingrijire

S-a dus si 2015. Ca intotdeauna, la sfarsit de an incep sa ma gandesc ca parca nici nu am simtit cum a trecut anul. A fost in general un an frumos, dar greu si mai ales cu prea putin timp. Sper ca, in 2016, sa reusesc sa am mai mult timp (nu imi fac sperante pentru prima parte a anului) dar si sa invat sa am un management mai bun al lui.

Dar sa revenim la ce ne intereseaza. Nu stiam daca sa scriu astel de articole, dat fiind ca nu am scris asa mult, dar iata-ma aici, cu produse descoperite pana acum si pe care le-am folosit fara niciun fel de probleme (si cu rezultate foarte bune, as adauga). Am observat ca va plac articolele in care vorbesc despre mai multe produse. Momentan si mie imi plac, prea putin timp pentru cate as vrea sa va povestesc.

Procesul de curatare a tenului revine cu acelasi trio:  produsul solubil in apa A Derma Exomega Emollient Foaming Gel, demachiantul bifazic de la Farmec si apa micelara L’Oreal.

bestofingrijire1

Produsele de protectie solara care mi-au placut cel mai mult au fost Clinique City Block Sheer SPF 25 si Bioderma Photoderm Sensibio AR SPF 50, ambele fiind produse colorate. Se vede cine mai doarme 5 minute in plus, nu? 😀

La hidratare avem o lista ceva mai lunga: Bioderma Sensibio AR castiga la categoria crema, iar la serumuri, la egalitate, Elizabeth Arden Capsule cu Ceramide si Paula’s Choice Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol. Pentru buze, premiul merge catre Bioderma Atoderm Levres.

bestofingrijire2

Produsele tratament au fost toate marca Paula’s Choice: exfoliantii chimici AHA 8%, BHA 2% din gama Clear si 1% Retinol din gama Clinical. Toate produsele le-am avut in varianta travel si pe mine m-au tinut cam 4-6 luni.

Pentru par, samponul Paul Mitchell a fost camaradul meu cam tot anul. Si a fost unul de nadejde. Restul produselor pe care le-am incercat ori nu m-au impresionat/ m-au dezamagit, ori le-am folosit prea putin. Am mai folosit un spray leave-in de la Gliss care si-a facut treaba, dar nu il gasesc acum, ca sa va zic sigur ce varianta era.

bestofingrijire3.jpg

Pentru corp, in prima faza ma gandeam ca nu am ce povesti. Dar se pare ca am: gelul de dus The Body Shop castiga premiul de rasfat olfactiv, lotiunea spray Balea, perfecta pentru zile toride si pe fuga ( si pentru pielea arsa de soare sau dupa epilare, o hidrateaza si o calmeaza, aplicandu-se foarte usor),  lotiunea Elmiplant cu unt de cacao, cea mai buna lotiune de corp mass market din punctul meu de vedere si Bioderma Atoderm Intensiv, pentru lotiunea perfecta pentru pielea foarte uscata in suferinta.

Ca si creme de maini, pentru un format mare castiga Ziaja cu lapte de capra, iar pentru un format travel, care sta in geanta, castiga cremele L’Occitane.

Next stop: Make-up.

Lasă un comentariu