Review: Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II Serum

A fost o data ca niciodata un newsletter de la Sephora care ne anunta ca la simpla vizita in magazin primeam 3 miniproduse Estee Lauder: un miniparfumel, un mini ser si o mini mascara. In secunda doi eram in Sephora din Sun Plaza si ma bucuram ca un copil mic de produse, in special de ser, caci auzisem numai de bine despre el.

review estee lauder advanced serum - 2016 - syarosnotes

Fac o mica paranteza pentru a va povesti experienta anterioara cu produsele Estee Lauder, cu o mini crema intr-un recipint de tip borcan. Acum vreo 6 ani, sora mea isi cumparase crema  (nu mai stiu exact care era, dar as tinde sa cred ca era din gama DayWear)si primise cadou acelasi produs in varianta travel. Ei ii placuse foarte mult crema si mi-a facut cadou mie mini produsul. Mi-a umplut zona pometilor de puncte albe in mai putin de doua saptamani si asa ca am dat-o mai departe unei prietene. V-am povestit asta ca sa va dati seama ca, desi eu si sora mea avem aproape acelasi material genetic, am avut experiente total opuse cu acelasi produs.

Revenind la povestea mea: mi se termina serurile/produsele cu concentratii mari de ingrediente benefice din dotare (v-am povestit de ele aici, in rutina mea), deschid frumos acest produs, acum vreo 2-3 saptamani si incep a-l utiliza o data la 2-3 zile.

review estee lauder advanced serum 1 - 2016 - syarosnotes.jpg

Fisa postului acestui ser arata cam asa. Principalul lui beneficiu este combaterea imbatranii si a principalelor efecte ale sale, fiind ideal pentru prevenirea si lupta impotriva imbatranirii, uscaciunii, deshidratarii, ridurilor, aspectului tern si recapatarea stralucirii. Este recomandat tuturor tipurilor de ten, avand o formula oil-free si  fara parfum, testata dermatologic si oftalmologic, noncomedogenica.

Ambalajul produsului mare este o recipient de culoare inchisa, prevazut cu pipeta. Recipientul mini produsului este similar, lipsindu-i pipeta, dar dat fiind faptul ca produsul se termina relativ repede, este in regula. Recipientul este facut dintr-un plastic, translucid (se observa in poza de mai jos), asa ca am preferat sa pastrez produsul in cutie, pentru a minimiza expunerea la soare.

review estee lauder advanced serum 2 - 2016 - syarosnotes

Lista de ingrediente arata cam asa:

Water, Bifida Ferment Lysate, Methyl Gluceth-20, PEG-75, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Butylene Glycol, Propanediol, Cola Acuminata (Kola) Seed Extract, Hydrolyzed Algin, Pantethine, Caffeine, Lectithin, Tripeptide-32, Ethylhexylglycerin,Sodium RNA, Bisabolol, Glycereth-26, Squalane, Sodium Hyaluronate, Oleth-3 Phosphate, Caprylyl Glycol, Lactobacillus Ferment, Oleth-3, Oleth-5, Anthemis Nobilis (Chamomile), Yeast Extract, Choleth-24, Hydrogenated Lecithin, Ceteth-24, Tocopheryl Acetate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Hexylene Glycol, Carbonmer, Triethanolamine, Trisodium EDTA, BHT, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Red 4, Yellow 5,

avand in compozitia sa o combinatie de vitamine si antioxidanti benefici pielii.

Textura sa este apoasa si extrem de usoara, intrand foarte repede in piele. Chiar ma bucur ca am deschis acest ser vara, cand nu mai pot de cald si parca imi piere cheful de crema sau ser cu textura siliconata/uleioasa. Formula aduce a un toner mai dens. Mirosul imi aduce aminte de caise si imi place foarte mult, avand in vedere ca nu are parfum in compozitie, iar caisele sunt printre fructele mele preferate. Produsul are o usoara tenta portocalie, ca si colorit.

review estee lauder advanced serum 3 - 2016 - syarosnotes

Efectele mi se par similarele serurilor de la Paula’s Choice (nu il pot compara cu tratamentul cu 1% Retinol, fiind o alta categorie de produs), tenul este mai luminos, pielea arata mult mai bine si se simte mai fina, ridurile nu mai sunt asa vizibile (dar inca sunt acolo). Nu am avut probleme cu el, nu mi-am simtit pielea incarcata si nici nu am avut eruptie de puncte albe sau comedoane. Per total imi plac efectele si mi se par o textura perfecta pentru vara.

review estee lauder advanced serum 4 - 2016 - syarosnotes

Am lasat pentru final partea oarecum neplacuta. Aceea in care va zic ca il gasiti in foarte multe magazine (douglas, sephora, marionnaud, probabil debenhams) la un pret de aproximativ 360 lei pentru 30 ml, respectiv 500 lei petru 50 ml.

Nu, nu as da atat pentru el, chit ca imi place textura aceea lejera pe are o are. Nu mi se pare ca se justifica pretul, dat fiind efectele sale. De aproape aceeasi bani  (~360-400) imi cumpar de la Paula’s Choice un ser si un tratament/booster/crema hidratanta, daca nu chiar doua produse si un miniprodus (imi este de ajuns tratamentul cu 1% Retinol in varianta mini).

Voi ati da atatia bani pe un ser?

 

3 gânduri despre “Review: Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II Serum

  1. Erau saptamana trecuta la Douglas langa casele de marcat miniaturi Estee Lauder: serul acesta impreuna cu singura crema pe care as da suma de care ai zis (e 4 mil si ceva, dar as lua la reduceri, adica 3 si ceva): 7 ml fiecare din cele 2 produse – 55 lei. Si daca calculezi pe ml, tot cu miniaturile astea vine mai ieftin (3 seturi inseamna 21 ml si ar costa 165 lei).

    Apreciază

Lasă un comentariu