Notes on Cleansing: A-Derma Exomega Emollient Foaming Gel Review

Sau cum sa scrii un titlu de doua randuri si sa sperii cititoarele. :))  Si asa am impresia ca am posturi destul de lungi, acum si titluri… Sa revenim.

Sa fie vreo 3-4 ani de cand am descoperit-o pe Corina Allan (pasagera.ro). In primele luni, am citit-o intensiv si am inceput sa imi creez o rutina de ingrijire pe bune. Printre primile schimbari pe care le-am aplicat a fost sa imi cumpar un produs de curatare solubil in apa, bine formulat. Da, despre acel produs cu un titlu de jumatate de kilometru este vorba: A-Derma Exomega Emollient Foaming Gel.

notesoncleansingaderma1

Il gasiti cam in toate farmaciile: Sensiblu (84 lei), Dona (72 lei), Help Net, Farmacia Tei (60 lei). Ultima oara cand l-am luat, l-am prins la oferta: cumparam doua produse si al doilea produs il primeam la jumatate de pret. Eu am prins oferta in primavara la Farmacia Tei, dar am vazut-o recent in Sensiblu.

 

Produsul vine ambalat intr-un recipient opac, dintr-un plastic tare, cu o deschidere potrivita ca marime. Gramajul este unul mai mult decat generos: 500 ml, pe care eu nu reusesc niciodata sa il termin in 6 luni de la deschidere, cat este valabil. De obicei, mut perodic o cantitate mica in alt recipient si asa evit sa isi piarda valabilitatea.

notesoncleansingaderma2

A-Derma Exomega Emollient Foaming Gel are o textura lichida de gel, transparent, cu o tenta galbuie. Pentru a-mi spala fata am nevoie de o cantitate mica, de marimea unei alune. In contact cu apa, face spuma (nu multa) si sa clateste usor. Nu imi irita ochii in general, dar in ultimul an am avut probleme de vreo 4-5 ori. Acest lucru se intampla cand uit sa ma mai despart de monitor, imi obosesc foarte mult ochii si ma dor inainte sa ma spal. Si cand ma spal in aceste conditii, ma ustura ochii.

Producatorul Lab A-Derma spune despre acest produs ca este destinat pielii atopice si foarte uscate, putand fi folosit de catre oricine, de la bebelusi pana la adulti. Mama are tenul uscat, deshidratat, eu am tenul mixt cu portiuni uscate si pot sa zic ca nici una nu am avut probleme cu el.

Lista de ingrediente:

Water (aqua), Disodium PEG-7 glyceryl ocoamphodiacetate cocoate, decyl glucoside, polysorbate 20, sodium chloride, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Sorbitol, Glycerin, PEG-200 hydrogenated glyceryl palmate hydroxydecenoic 10-acid, avena sativa ( oat), leaf stem extract, benzoic acid, citric acid, glyceryl laurate, lactic acid, maltodextrin, Oenothera biennis (evening primrose) oil, tocopherol, Rhalba oats (from organic farming) ,

este una curata, fara iritanti, parfum, sapun si parabeni. Ingredientele benefice, si sunt cateva – Glycerin, Oenothera biennis oil,  avena sativa leaf stem extract, tocopherol, nu au timp sa faca minuni, dat fiind ca produsul sta foarte putin pe fata, dar pun pariu ca ele fac diferenta macar cu un singur aspect: nu ma strange fata niciodata dupa ce ma spal (acest lucru mi se intampla cu majoritatea produselor). Ultimul ingredient este folosit in eclusivitate de aceasta firma si se considera ca are propietati emoliente, antiiritante si reparatoare.

notesoncleansingaderma3

Asadar, produsul curata, fara sa usuce, irite sau sa blocheze porii. Si e perfect pentru persoane lenese, grabite, ce vreti voi. Cand ajung seara acasa, machiata – fond de ten, fard de obraz, pudra, ruj, poate si ceva fard de ochi – curata totul de unul singur. Am facut ceva experimente si curata in principiu si mascara, dar nu ma incanta ideea de a freca pielea din jurul ochilor, asa ca in acele zile apelam si la putin ajutor din partea unui demachiant bifazic sau a unei ape micelare.

Da, el, A-Derma Exomega Emollient Foaming Gel, pleaca in cadrul maratonului Notes on Cleansing ca favorit. Nu sper ca el sa castige, sper sa castige cel mai bun. 🙂

 

 

 

 

 

Lasă un comentariu