Beauty Kit, Box of Beauty etc sau doza de cosmetice la cutie

Cred ca ati observat in ultimii ani ca a aparut ba un Beauty Kit, ba Box of Beauty, ba Beauty Box etc, pe scurt cosmetice la cutie, cum m-am gandit eu sa le numesc. Mai jos o sa va vorbesc despre cateva, in special cele ce activeaza aici, pe meleagurile mioritice.

Beauty Kit, by Marie Claire 

Beauty Kitul pus la bataie de Marie Claire este anuntat in general cu vreo 10 zile, maxim 2 saptamani inainte de lansare, timp in care sunt divulgate pe rand produsele cuprinse in kit. Toate kiturile sunt la fel (au mai existat cazuri cand se anunta ca poti primi una din doua creme) si, asa cum am mai zis, produsele sunt cunoscute de dinainte. Numarul lor este limitat, iar de obicei este bataie mare (dar au fost si vreo doua editii cu selectii de produse mai neinspirate). In general, site-ul merge greu cand se da drumul la comenzi si trebuie sa ai rabdare. Au fost cazuri cand stocul s-a epuizat in 40 de minute si cazuri cand nici dupa doua zile nu s-a epuizat (caci au zis ca se poate da comanda intr-o anumita data si nu s-a putut si apoi s-a amanat).

Pana acum am comandat 3 Beauty Kituri din vreo 8 lansate de ei. O fi mai problematica parte de comandat online, dar in rest nu am avut nicio problema cu ei. Kitul costa 79 de lei si are in general 9 produse – mostre (foarte rar), miniatuari sau produse full size – plus revista din acea luna. Ulterior mai primesti si urmatoarele doua numere si da, intotdeauna le-am primit. Mai jos aveti ultimul kit.

Este al meu! 😀 #mcbeautykit #testing #beauty #beautyblogger

A post shared by Syaro's notes (@syarosnotes) on

Editia curenta contine branduri exclusiv din Sensiblu si se poate comanda din 9 octombrie 2017. Asadar pana acum avem o pasta de dinti neagra de la Splat, un ulei de masaj Chapter, un mini gel de dus L’Erbolario; restul produselor inca nu a fost anuntat ( probabil vom mai vedea ceva de pe la L’Occitane, Apivita, Melvita, Dr.Organic sau Oxyance).

Cum aleg daca sa comand sau nu un Beauty Kit?

  • in general, in 4 din 5-6 luni imi cumpar revista, asa ca ma gandesc ca in medie cheltuiesc  minim 30 lei pe reviste (o revista cam e 10 lei). Deci cumva trebuie sa vad daca se merita sa acopar macar diferenta de 49 de lei;
  • de obicei fac ochii mari cand vad miniaturi de parfumuri, dar aici nu cred ca e cazul;
  • in acest caz de fata ma gandesc ca mie mi-au placut produsele Splat si parca as incerca o data o pasta de dinti neagra; ulei de corp nu mai am si as vrea sa imi iau (deci dau o fuga pana in Sensiblu sa vad lista de ingrediente); mai urmaresc proportia de produse full size vs mini si cat de tentanta sunt de ele (L’Occitane testez acum cu drag si spor, nu simt nevoie de alte produse de la acest brand – au la reduceri multe seturi de miniaturi la preturi foarte bune; dar m-ar tenta ceva Apivita sau Melvita). Asadar deja pe doua produse poate as fi dispusa sa dau banii, pentru ca le-as folosi si incep sa scad din acei 49 de lei. Daca ajung la 0 sau mai bine, pe minus, incerc sa il cumpar.

In acest caz nu sunt sigura inca ca vreau sa cumpar Beauty Kitul, dar momentan nu imi displace ce vad.

Box of Beauty, de la Douglas

Box of Beauty sunt niste cutii scoase de Douglas periodic ce contin atat produse full size cat si produse travel, precum si vouchere de reducere valabile cateva luni (dar pe care nu cred ca le-am folosit vreodata). Asadar continutul este la fel pentru toate cutiile si este cunoscut de dinainte. Cu cardul Douglas, cutia este redusa la 69 lei de la 89 lei.

Stocul de asemenea cutii nu se duce asa repede, precum kiturile de la Marie Claire. Am cumparat cutii si la 2 luni de la lansarea ei, dar a fost un caz cand s-a terminat si foarte repede stocul. Mai jos aveti poza ultimului Box of Beauty, preluata de pe douglas.ro.

986177.jpg

Trebuie sa recunosc ca ultimele editii nu m-au tentat. De ce? In primul rand, mi se pare ca pun din ce in ce mai multe marca Douglas. Eu cumpar aceasta cutie deoarece vreau vreau sa testez diferite miniaturi de produse high end, sa vad daca se merita sa investesc intr-o crema scumpa sau nu, nu sa testez o masca Douglas, pe care o pot cumpara singura cu 10 lei. Recunosc ca miniaturile de parfum sau produsele de ingrijire a tenului atarna greu la luarea deciziei de a cumpara sau nu, dar nu cumpar niciodata o cutie doar pentru un produs (mai ales daca e miniatura).

Si aici se termina experienta mea de cumparatoare a cosmeticelor la cutie. Mai departe va voi povesti despre alte cutii de care doar am auzit:

Cutia Dm Box

Cutia Dm costa 50 de lei si in general sunt puse la bataie 1000 de cutii care se „rezerva” online, unde se precizeaza si in ce magazin Dm doresti sa ti se livreze. Produsele din aceste cutii sunt in general produse ieftine, care se gasesc in magazinele lor; in plus, am inteles ca se ofera si vouchere cu reduceri in cadrul cutiilor. Daca cutiile nu se evidentiaza prin miniaturi de produse scumpe, ei bine raportul dintre costul cutiei si costul produselor luate separat este net in favoarea cutiei.

Cutia aceasta a avut 2 sau 3 editii, dar niciodata nu m-a tentat. De ce? Pai, primele dati nu ma tenta ca nu stiam sigur ce produse contine cutia, apoi nu m-au tentat produsele. Daca produsele dintr-o editie viitoare imi vor fi pe plac, o voi comanda. Dar iarasi, este vorba sa stiu ca macar un 40 lei din cei 50 de lei se acopera cu produse care chiar ma tenteaza si pe care le-as folosi.

Cutiile Pick and Dazzle

La Pick and Dazzle ai doua optiuni din ce inteleg. Prima, cea clasica, zice asa: intri la ei pe site, iti faci un profil destul de amanuntit, iti alegi un tip de cutie ( 79 lei, 159 lei, 239 lei, pret per cutie) care iti va fi livrata in fiecare luna, timp de 6 luni. Expertii lor selecteaza ce produse sa iti trimita in functie de profilul completat de catre tine. In general sunt 4-5 produse in format normal. Recunosc ca nu imi place partea cu expertii lor selecteaza pentru mine (avand in vedere ca sunt atatia producatori de cosmetice pana si de lux si de dermatocosmetice care scapa alcool si multe altele in produse, nu am incredere in prea multi experti) si nici nu imi place ca  nu sunt branduri prea populare (eu, una nu am auzit de multe dintre ele; asta nu inseamna ca sunt rele, ci doar ca nu am avut ocazia sa am contact cu ele).

PnD_Logo.png

A doua varianta de achizitionarea de cutii Pick and Dazzle este sa cumperi cutiile deja prezentate la ei pe site. Care iarasi nu ma tenteaza, multe creme la borcan, nu am liste de ingrediente si nici nu stiu daca as da 100+ lei pe o cutie cu produse de la branduri necunoscute. Sa stau sa fac research pentru fiecare produs, iar nu ma tenteaza. Stiu deja alte produse deja bine formulate care ma tenteaza.

Kissed Box

Informatii prea clare asupra acestei cutii nu am gasit. Din ce inteleg prima editie va fi acum in octombrie. Pretul variaza intre 89 lei si 69 lei, in functie de perioada de abonament. Cutia contine 1-2 produse full size si 4-5 mostre sau 5-6 produse travel size (pe site, am gasit ambele variante, sper sa fie adevarata cea de-a doua). Fiecare cutie are o tema si produsele ce vin sunt alese in functie de acea tema, cumparatorul nestiind de dinainte ce va primi.

Momentan astept ceva mai multe informatii asupra cutiei, ce contine, experienta cumpararii. 89 de lei nu este chiar putin, iar acel  „un mix eclectic de produse high end, drugstore si indie” pe care il au in descriere ma face in acelasi timp curioasa, dar si rezervata. Am citit de cateva experiente neplacute cu cutii cu produse surpriza made in Ro din anii trecuti, asa ca probabil o perioada voi sta cuminte in banca mea.

Beauty Box Marionnaud

Marionnaud are mai nou doua Beauty Boxuri cu brand-uri exclusive, dar care momentan pe site sunt vizibile in zona de oferte. Daca dai click pe oferta, iti apar produsele separat, nu Beauty Boxul in sine. Din pacate nu am Marionnaud in zona, ca sa vad ce anume se gaseste in magazine. Stiu ca au mai avut cateva seturi cadou tentante, dar nu stiu daca le-as numi Beauty Boxuri. Ce am mai vazut de acest gen la ei in magazine, nu le-am vazut promovate in online, nu par a fi de tiraj mare, nici nu stiu daca se gasesc in fiecare magazin. Imi dau impresia doar de oferte tentante; daca gresesc, imi pare rau, dar asta inteleg eu.

Cam acestea sunt cutiile cu cosmetice autohtone. Mai stiu ca ar exista cutiile Look Fantastic, care sunt din UK si se livreaza in Romania, dar nu stiu prea multe detalii. Conceptul este asemanator cu cel al cutiei Kissed: cutii tematice, produse surpriza.

Va tenteaza vreo cutie cu cosmetice? Care si de ce? 😀

PS: Nu uitati de giveaway-ul de aici!

Un gând despre “Beauty Kit, Box of Beauty etc sau doza de cosmetice la cutie

  1. Buna ziua, multumim pentru ca ne-ai inclus in postarea ta.
    Am observat ca exista anumite confuzii pe care dorim sa le clarificam. In cutie includem pana la 7 produse lunar, dintre care 1-2 sunt full-size, restul sunt travel size sau mostre. Mostrele incluse se refera atat la produse travel size, cat si la genul acela de mostre la pliculet. Nu includem in fiecare cutie pliculete, iar cand le includem oferim un pliculet pe luna. Ne diferentiem de alte cutii deoarece oferim, in aceeasi masura, atat produse de make-up, cat si produse de skincare si bath&body. Aducem cele mai in voga produse ale momentului din toata lumea, si facem in asa fel incat fiecare cutie sa fie originala, interesanta si amuzanta.
    Pentru a vedea ce am inclus in cutia lunii octombrie, poti urmari paginile noastre de instagram si facebook, unde vei gasi un link catre postarea de blog in care am discutat toate produsele lunii octombrie.
    Sper ca am te-am ajutat. Daca mai ai vreo nelamurire, ne poti intreba si te vom ajuta cu placere.
    O zi frumoasa!

    Apreciază

Lasă un răspuns

