Round UP: septembrie 2017 + Giveaway

Este sambata seara si sunt super obosita, dar fericita ca apuc sa scriu acest articol. Dupa cum banuiesc ca v-ati dat seama, articolul acesta este o recapitulare a lunii ce se incheie.

Meet me!

Recomandarile din aceasta luna le gasiti aici. Acum sa vedem ce am bifat:

Bucharest Street Food Festival a fost a big NO NO. Am ajuns acolo si erau niste cozi imense in plina bataie de Soare si dupa ce am dat doua ture, am plecat catre Beraria H. A fost prima oara in Beraria H si am fost total dezamagita – servire proasta, mancare partial rece, atitudine ba sictirita, ba aiurita. Dupa aceasta jumatate de zi cam trista, am dres ziua cu o plimbare in parc si cu Balkanik Festival, care a fost una din senzatiile lunii. Nu am stat mult acolo, dar cele 2 ore petrecute acolo au fost foarte faine. Intro-ul celor de la Fanfara Ciocarlia feat Adrian Raso a fost genial! Mai jos aveti ceva foarte asemanator:

La Festivalul de cafea a fost foarte fain, relaxant, cu multa voie buna. Si bineinteles cu multa cafea buna. Am plecat acasa pana la urma cu o cafea Nola din El Salvador pe care am pus-o la treaba in combinatie cu Aeropress. Rezultatul? O cafea buna, inca mai am de munca, pana ajung sa fac o cafea foarte buna, dar simt ca am ridicat putin stacheta. Seara tarziu, am admirat proiectiile din cadrul festivalului iMapp. A fost o zi incarcata, am ajuns acasa si am picat morti, dar a meritat din plin.

 

Cosmetics Beauty Hair si Festivalul George Enescu le-am ratat. Ce s-o intamplat, ce nu s-o intamplat, au trecut pe langa mine si de data aceasta.

Another day, another coffee! #coffeetime #coffee #coffeelover #coffeelovers #chill #chillin #shoping

A post shared by Syaro's notes (@syarosnotes) on

In rest, frigul s-a instaurat repejor si nu am mai apucat sa mai pierd timpul pe la terase. Intr-un weekend am fost pentru prima oara in Park Lake si mi-a lasat impresia de mall aerisit; vom mai reveni. Cu aceasta ocazie am incercat si cafeaua de la Monk’s si nu m-a impresionat deloc. In rest, am mai ajuns la Maison des Crepes – de data aceasta am luat clatite americane si au fost foarte bune, la servire inca este loc de mult mai bine-, la Caru’ cu bere – un clasic pentru mine, nu m-a dezamagit niciodata- si, pentru prima oara, la Hanul lui Manuc – servirea a fost putin dubioasa, mancarea a fost buna.

Pe final de luna, pe 29 septembrie am fost la teatru la TNB, la O intamplare ciudata cu un caine la miezul noptii. Piesa a fost si ea geniala. De la interpretare, la regie, scenografie si sunet, totul a fost pus cu cap in aceasta piesa ca sa iti mearga la suflet. Actiunea se invarte in jurul unui copil ce sufera de o forma de autism si prezinta perceptia lui asupra lumii. In caz ca nu aveti sansa sa vedeti piesa, va recomand cu caldura sa cititi romanul omonim, dupa care s-a facut adapatarea.

Bookies & co.

Luna aceasta am terminat 2 carti si am inceput inca vreo 2; in ultima vreme citesc in paralel mai mult carti. Am avut o tentativa sa incep si o carte de Balzac, dar nu prea ne-am lipit si asa ca am zis ca o mai las putin pe tusa.

  • The Best Place To Be Today, de Lonely Planet – o carte dedicata calatorilor, primita cadou anul trecut de Craciun de la prietenul meu. Desi in ultima vreme nu am prea calatorit, macar pot visa cu ochii deschisi citind aceasta carte. Vine la pachet cu multe incursiuni in natura: escaladari, surf si observari de animale si pasari, dar si festivaluri. Mai am de studiat vreo 2-3 luni.
  • Am sa te iubesc pana la sfarsitul lumii, de Marius Tuca – nu prea imi place poezia, dar poezia lui Tuca are ceva vesel, relaxat in ea. Imi da o neasteptat de buna dispozitie, asa ca incerc sa lungesc cat pot volumul (1-2 poezii pe seara, dar nu in fiecare seara). :))

Pe parte de filme si seriale, ma mandresc doar cu Narcos de pe Netflix, primele doua sezoane, care urmaresc viata lui Pablo Escobar. Asa ca daca va pasioneaza serialele cu traficantii de droguri/clanuri sau sa intelegeti cum s-a dezvoltat acest imperiu, dati-i o sansa. Pe mine m-a atras a doua parte si de abia astept sa imi fac timp sa vad si sezonul al 3-lea. Si daca tot am trecut pe spaniola (in serial se vorbeste foarte mutlt spaniola), am zis ca e cazul sa vedem si filmul El Cuerpo. A fost interesant, povestea e putin trasa de par, dar as zice ca se merita sa il vizionati. Iar de la TV, m-am bucurat ca a reinceput emisiunea Starea Natiei. Eu o urmaresc pe Youtube, cand am timp.

Beauty

Am terminat 3 produse – mini serul de la L’Occitane, crema de maini de la L’Erbolario si o masca de la Ziaja – din cele 17 pe care trebuie sa le termin pana la sfarsitul anului, iar in rest nu am mai cumparat mare lucru. Imi place cand vad ca termin produse si stocul personal se reduce, caci mai termin si alte produse in afara de cele 17 mai sus mentionate. Cele 7 produse a caror cumparare nu era conditionata de terminarea unor produse de acelasi gen au ajuns sa fie toate miniaturi Clinique (care inca nu stiu cand vor ajunge la mine).

Luna aceasta mi-am cumparat cateva cosmetice de care aveam nevoie precum si cateva miniaturi de parfum. A fost ziua prietenului meu si i-am luat un cadou si… am scapat in cos miniturile pentru mine. Parfumurile au inceput sa aiba un loc aparte printre cosmetice si…  mai aveam nevoie de cateva arome pentru toamna-iarna. Nu de atatea, dar am cumparat fara sa miros si cum pretul era prietenos, am zis sa am de unde alege. Din pacate nu le-am pozat, dar promit ca zilele urmatoare ma revansez si va arat. 😀

Giveaway

Si, daca ati rezistat eroic pana aici… vreau sa va multumesc pentru asta. Ieri am implinit doi de cand am postat primul articol. Nu am fost consecventa multa vreme si inca nu imi e usor sa fiu, dar incerc. Blogul are un trend ascendent in vizualizari si acest lucru nu poate decat sa ma bucure. Asa ca, din nou, va multumesc.

Premiul nu contine produse primite cadou, toate au fost cumparate, in conditii mai mult sau mai putin avantajoase sau au fost primite cadou la alte cumparaturi. Asadar avem asa:

Giveaway loading…. #giveaway #giveawayloading #2years #cosmetics #beautyblogger #welcomeoctober

A post shared by Syaro's notes (@syarosnotes) on

  • o apa micelara Ivatherm, 100 ml
  • un set de mostre Nivea Q 10, crema de zi, crema de noapte, crema de ochi, pentru 14 zile
  • un mini balsam de buze L’Occitane Violet, cu 5% unt de shea
  • o mini crema de maini L’Occitane Violet, cu 20% unt de shea
  • o mascara Oriflame 5-in-1 Wonder Lash
  • un fard lichid L’Oreal, nuanta 202 Keep on khaki
  • o oja Avon Mark Gel Shine, nuanta So Jelly
  • un portfard Sephora roz
  • cateva esantioane

Conditii de participare:

  • Dati like paginii de Facebook Syaro’s Notes
  • Dati share postarii de pe Facebook cu Link-ul catre acest articol (link aici)
  • Lasati un comentariu la acest articol cu ce anume va place la acest blog si ce ati mai vrea sa gasiti aici, precum si cu profilul de Facebook cu care ati facut primii doi pasi si o adresa de mail.
  • Bonus: Daca imi dati follow pe Instagram, mai primiti o sansa in plus (doar daca ati facut pasii anteriori; daca faceti doar acest pas nu primiti nici o sansa), cu mentiunea sa lasati in comentarii si cu ce nume m-ati dat follow.

Concursul se incheie pe data de 10 octombrie, ora 23:59. Castigatoarea va fi desemnata de catre random.org si o voi anunta in zilele urmatoare inchierii inscrierilor. Premiul il voi trimite prin Posta Romana, doar la o adresa de pe teritoriul Romaniei, dupa ce voi lua legatura cu castigatoarea. In cazul in care persoana respectiva nu imi raspunde in termen de 3 zile, voi extrage o noua castigatoare.

Sa aveti un inceput de octombrie frumos!

2 gânduri despre “Round UP: septembrie 2017 + Giveaway

  1. La multi aniiiii si la cat mai multe cititoare fidele! Ma bucur mereu cand te citesc si gasesc o parere sincera si subiecte diverse si interesante. As vrea sa scrii in continuare astfel de postari mai ales despre skin care si make-up. Multumesc ☺ pe fb sunt Mona Cocoreanu si pe insta: @monatwilly , mona1980ro@gmail.com

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

