Meet me! Evenimente septembrie 2017

Acum ca oficial a trecut vara (practic sper ca mai avem o luna de vara), am zis ca e cazul sa ne adunam la casele noastre si sa vedem ce se mai intampla pe aici. Cei norocosi care inca se bucura de concediu, distractie placuta!; dar parca trebuie sa facem si noi ceva placut, sa nu ducem dorul lui, nu?

  • Muzica

Festivalul George Enescu

0j3z_960_360.jpg

Cand? 2-24 septembrie. Unde si cat? Depinde de eveniment.

Nu puteam sa incep acest articol cu altceva decat festivalul George Enescu. Din clasa a patra am o chestie pentru el, de cand am vizitat un muzeu dedicat lui (cel din Tescani). Recunosc ca nu ascult eu asa multa muzica clasica, dar am vizitat toate muzeele Enescu si pentru cel din Sinaia am mers prin ploaie vreo 2 ore. Nici un regret. Asadar as vrea in aceasta toamna cumva sa ajung la cateva evenimente din cadrul festivalului, mai ales ca multe sunt si cu intrare libera. Pentru program, bilete si alte detalii, consultati site-ul festivalului.

Balkanik Festival

Cand? 8-10 septembrie. Unde? Gara Baneasa. Cat? Gratuit.

Balkanik Festival e festivalul la care imi doresc sa ajung de prea multi ani si nu am reusit. Intre timp si-a schimbat si locatia (de la Gradina Uranus la Gara Baneasa) si intrarea a devenit libera. Dupa locatia nu ma omor, dar poate, macar in acest an ca tot nu mai platesc bilet, sa ajung. Programul il aveti aici; sunt sigura ca muzica festivalului nu este pe gustul tuturor, dar va recomand sa le dati o sansa. S-ar putea sa va surprinda in mod placut; eu, una, asa am patit.

  • Gurmand-isme

Bucharest Street Food Carnaval

Cand? 7-10 Septembrie. Unde? Romexpo. Cat? 30(+2) lei/abonament.

21105764_976160055858600_4195226161559507974_n.pngMai trebuie sa precizez vreun alt motiv de ce se merita sa ajungem la acest festival, in afara de cele de pe afis? Nu cred. Intr-adevar au aparut discutii de ce se plateste intrare la un eveniment de acest gen (si nici nu primesti nimic in schimb) si acest lucru ma face sa nu fiu asa sigura ca vreau sa ajung. O alta problema este ca eu ma satur repede. :))

Daaar tot l-am pus pe lista. Daca e vorba de mancare buna, parca se merita sa incerc sa vad cum este un astfel de carnaval.  O idee de program de zi de weekend ar arata cam asa: vii la Bucharest Street Food Festival pe zi si seara te duci la Balkanik Festival, ca tot sunt in apropiere unul de altul.

Festival de cafea|True Artisan Cafe

Cand? 16 septembrie. Unde? Mezanin si Beans & Dots. Cat? Va exista o taxa de intrare ce va include un numar de degustari de cafea (nu stiu exact cuatumul ei, dar probabil pana in 30 lei).

Detalii espre acest eveniment se gasesc foarte greu momentan. Am stat cam jumatate de ora sa caut informatii si intr-un final am dat peste acest articol. Asadar se anunta multa cafea buna si nu am de gand sa ratez acest eveniment. In 2016 am fost la primul festival de cafea si a fost fain; atunci se sustina etapa nationala de Barista. Anul acesta in Bucuresti se sustine doar etapa nationala de Aeropress, Barista sustinandu-se Cluj. De asemenea se vor putea cumpara multeee bunatati pentru acasa, incepand cu cafea de cea mai buna calitate.

  • Beauty

Cosmetics Beauty Hair 2017

Cand? 28 septembrie – 1 octombrie . Unde? Romexpo. Cat? 10lei/zi.

Foarte multe cosmetice la un loc pentru pasionate. Nu ma omor dupa cumparaturi in ultima perioada, daaar as vrea sa merg pentru a vedea brandurile pe care nu le intalnesc in mod normal si pentru oferte. Nu am fost niciodata la vreun expo de beauty de asemenea dimensiuni, asa ca mi-am propus sa ajung la acesta.

  • Altele

Apai cat mai e cald si frumos, as mai pune pe lista asa: un cocktail cu fructul pasiunii de la Deschis Gastrobar, un ice tea savurat pe terasa de la Dianei 4, o cafea de la Steam, Beans & Dots sau Origo, care merge perfect cu o plimbare in parc. Cam asta e tot ce imi vine in minte, mai lasam loc de improvizatie. Daca mai aveti nevoie de inspiratie si mini review-uri, mai gasiti pe contul meu de Instagram si or sa apara din ce in ce mai multe.

Seara faina!

Lasă un răspuns

