Notes on Cleansing: Artemis Med Sensitive Face & Body Cleansing Gel Review

Astazi vreau sa va vorbesc de un alt gel de curatare din categoria de mijloc ca si pret (este in de 20-30 lei varianta pe care o am eu, cea de 50 ml si 87 lei cea de 250ml). Produsul se gaseste exclusiv in magazinele Douglas, iar eu l-am primit in Advent Calendarul din 2016, caruia i-am dedicat un articol aici. Am vrut sa scriu despre el saptamana trecuta, dar nu mai am ambalajul de la calendar si pe produs nu apar ingredientele. Intre timp am cam gasit lista de ingrediente, deci putem sa il intoarcem pe toate partile. Haideti sa incepem cu descrierea produsului.

notes-on-cleansing-artemis-med-cleansing-gel-review-2017-syarosnotes.jpg

Asadar, ca sa citam de pe site-ul Douglas:

„Gelul spumant delicat Face + Body Cleansing de la Artemis elibereaza pielea sensibila, delicat, de resturile de machiaj si impuritati, fara a o usca. Imbogatit cu complexul exclusiv anti-iritare de la ARTEMIS, cel mai eficient element de ingrijire in profunzime. Parfumul nu provoaca alergii. Nu contine sapun alcalin, Sodium Laureth Sulfate, alcool, PEG, parabeni, silicon, nanomateriale si coloranti sintetici. Adecvat mai ales pentru pielea sensibila.”

Asadar suna a fi un produs bun intr-un ambalaj la fel de bun: tub alb din plastic opac, cu un orificiu bine proportionat. Recunosc ca dupa ce am folosit Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel (review aici), imi place mult mai mult ideea de pompita, dar nu este un capat de tara lipsa ei (mai ales in cazul unui mini-produs). Produsul are textura unui gel transparent care spumeaza usor.

notes-on-cleansing-artemis-med-cleansing-gel-=package-review-2017-syarosnotes.jpg

Ei bine ajungem la lista de ingrediente, care nu stiu de ce, dar pe site-ul Douglas Romania nu este completa. In schimb, pe siteurile Douglas Germania si Italia este completa si arata cam asa:

Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-4 Caprate, Disodium Cocoyl Glutamate, Acrylates Crosspolymer-4, Citric Acid, Arginine, Leontopodium Alpinum Extract, Panthenol, Allantoin, Acetyl Tetrapeptide-40, Caprylyl Glycol, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Glyceryl Laurate, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum (Fragrance).

Lista este intr-adevar fara acele ingrediente prezentate in descriere. Contine glicerina, agenti de curatare blanzi, cateva ingrediente foarte bune pentru ten ( Arginine, Leontopodium Alpinum Extract, Panthenol, Allantoin – dar care stand pe fata atat de putin, nu prea aduc vreun beneficiu major), cateva ingrediente de care nu am gasit informatii si… parfum. Eu nu inteleg partea in care faci un produs pentru piele sensibila si mai pui parfum, chit ca nu ar provoca alergii; nu este vorba doar de alergii, care oricum sunt niste afectiuni personale (sunt alergii larg raspandite in lume: alune, gluten etc, dar lista respectiva e cu cele mai intalnite, nu cu toate alergiile), este vorba si de posibila iritatie care o poate genera acel parfum.

notes-on-cleansing-artemis-med-cleansing-gel-2-review-2017-syarosnotes.jpg

Si acum o sa va zic ca pe mine nu m-a iritat, ceea ce este un semn bun si ca poate nu ar trebui sa va stresati atat de mult din cauza acelui ingredient, dar… nu suport fix acest parfum. Nu imi place cum miroase acest produs de nici o culoare si in perioada in care l-am folosit am avut mai putina voie buna cand ma duceam sa imi curat fata. In rest nu am de ce sa ma plang de el: mi-a iritat ochii doar de 2-3 ori (cand ochii mei erau deja obositi), dar curata bine si bland un machiaj de zi, fara sa imi dea senzatia ca ma strange pielea.

Per total nu este un produs rau, dar parfumul (parca de chimicale, sintetic) m-a daramat. Lucru pur subiectiv, dar daca ceva imi strica cheful de rutina, implicit placerea curatarii tenului, apai nu il mai recumpar. Nu o fi produsul pentru mine, poate este pentru voi.

notes-on-cleansing-artemis-med-cleansing-gel-texture-review-2017-syarosnotes.jpg

Inca putin si termin produsele de curatare din rezerva. Majoritatea au fost primite la beauty boxuri, calendare, cadou sau la cumparari de seturi, deci cumva au aparut in viata mea. Nici nu stiu ce produs de curatare as fi tentata sa incerc, nu mi-am mai facut griji in aceasta privinta de peste un an  :)) (si nici nu stiu daca anul acesta ajung sa imi fac griji).

Ce produse de curatare va tenteaza?

Lasă un răspuns

