Spumele de dus sau rasfatul de sub dus : Balea Fruity Passion si Greenland Fruit Emotions Lime Vanilla Shower Mousse Review

Acum vreo 2-3 ani aveam un singur gel de dus deschis in baie. Acum am in medie 5 sau 6 – care se diferentiaza prin arome si texturi- si trebuie sa recunosc ca imi place asa. Toate produsele se consuma, deci nu este nicio risipa si nici nu apuc sa ma plictisesc de vreo aroma. In plus, reusesc sa gasesc acel gel de dus care se se potriveasca cu dispozitia mea. O sa scriu mai inspre iarna poate care e combinatia mea magica de geluri de dus (asta daca vreti), dar pana atunci sa revenim la spumele de dus.

spume-de-dus-balea-fruity-passion-greenland-lime-vanilla-review-2017-syarosnotes.jpg

Am citit despre spumele de dus acum vreun an si mi-am cumparat si eu una de la DM cu aroma de grepfruit (minusul meu la acel produs este aroma prea artificiala pentru gusturile mele). Din momentul in care am folosit acea spuma de corp pentru prima data, am stiut clar ca din baia mea nu o sa mai lipseasca niciodata un asemenea produs. Felul in care te invaluie acea spuma aerata, atat de delicat si suav, reprezinta pentru mine apogeul rasfatului senzorial pe care un produs de curatare corporala il poate oferi. Merita sa incercati o data in viata voastra un asemenea produs, sa vedeti macar daca va place sau nu.

spume-de-dus-balea-fruity-passion-greenland-lime-vanilla-2017-syarosnotes.jpg

Mai departe o sa va prezint doua produse din aceasta categorie:

  • Balea Fruity Passion

Balea Fruity Passion a aparut in DM intr-un set (am postat o poza pe Instagram cand am cumparat setul, o puteti vedea aici) caruia nu i-am putut rezista (fructul pasiunii este una din aromele mele preferate). Pretul setului a fost in jur de 20 lei, iar o spuma de dus normala costa cam 7-10 lei, cantitatea standard fiind de 200 ml.

spume-de-dus-balea-fruity-passion-package-review-2017-syarosnotes.jpg

Este a doua spuma de baie de la Balea si pot sa zic ca imi place textura, singura problema care poate sa apara ar fi cea a aromei. Dar in acest caz nu a fost nici o problema. Miroase fix a prajitura cu fructul pasiunii, dulce acrisoara. Textura, dupa cum se vede si in poze este de spuma de par, destul de aerata.

spume-de-dus-balea-fruity-passion-texture-review-2017-syarosnotes.jpg

Lista de ingrediente nu este una wow: agenti de curatare blanzi, ceva glicerina si foarte repede apare si parfumul, urmat si de ingrediente bune, dar intr-o cantitate prea mica (oricum produsul se clateste, deci nu ma plang). Este posibil ca pentru o piele extrem de uscata sa fie cam prea putin hidratant, dar in rest, nu cred ca va crea probleme.

spume-de-dus-balea-fruity-passion-ingredients-review-2017-syarosnotes.jpg

  • Greenland Fruit Emotions Lime Vanilla Shower Mousse

Produsele Greenland ma urmaresc de cand se gaseau in Sensiblu, alaturi de produsele Dermasel (despre cele din urma, v-am povestit aici). Apoi le-am mai aruncat ocheade in farmacia Tei si intr-un final, le-am cumparat de pe Elefant (acum nu prea se mai gasesc acolo). Spuma aceasta a costat 23.63 lei, redusa de la 42.87 lei si motivul pentru care am cumparat-o este ca voiam sa vad ce diferente pot fi intre o spuma de dus scumpa si una ieftina.

Produsul vine intr-un ambalaj mult mai ochios si desi pare mai mare, are aceeasi cantitate, de 200 ml. Un aspect cu care se lauda produsul este ca are 95% ingrediente de origine naturala si nu are uleiuri minerale, gluten, parabeni, SLES etc. Lista de ingrediente nu este nimic extraordinar : agenti de curatare blanzi, multicei iritanti cu rol de parfumare, aduce a reteta clasica de gel de dus (Balea are cumva o lista mai prietenoasa). De asemenea produsul a fost presurizat cu aer pur si nu gaz propulsor (nu stiu daca acest aspect are un impact cosmetic, dar cred ca va explica un anume fenomen de mai jos).

spume-de-dus-greenland-lime-vanilla-ingredients-review-2017-syarosnotes.jpg

Dupa cum vedeti, aceasta spuma de dus are alt tip de pulverizator, care trebuie sa recunosc ca mie nu mi-a placut mai deloc. Nu e la fel de simplu sa apesi ca la cea de la Balea, trebuie sa ajungi la un anumit echilibru intre deget si pulverizator, sa te gandesti putin la filosofia vietii si apoi primesti si spuma. Exagerez, dar chiar a fost mai dificil si mai stresant folosirea acestei spume.

spume-de-dus-greenland-lime-vanilla-package-review-2017-syarosnotes.jpg

Aroma a fost si ea cam trista. Imi imaginam o aroma in genul unei prajituri de vanilie cu o spuma acrisoara de lime si am dat peste  o aroma cumva masculina (daca a ajuns sa o foloseasca prietenul meu de cateva ori si el nu prea foloseste arome non-masculine). Parca beau un cocktail tare, cu multa tarie in el, il simt intepator si abia apoi dau peste ceva vanilie imbracata intr-o aroma citrica. Oricum la arome, Greenland are o gama mai diversificata (nu stiu exact cate se gasesc in Romania, eu ultima oara am vazut produsele lor in Farmacia Tei din Dristor in primavara).

Textura este cumva diferita de ce stiam la Balea si aici cred ca are legatura cu lipsa acelui gaz propulsor. Spuma este muuult mai densa si implicit mult mai putin aerata. Cumva, era placuta, dar parca nu era acelasi rasfat, acea atingere ca de puf. Per total, experienta spuma de dus Greenland a fost o dezamagire pentru mine.

spume-de-dus-greenland-lime-vanilla-texture-2017-syarosnotes.jpg

Ce mai urmeaza pe lista? Pai, as mai vrea sa incerc una-doua spume de dus de la branduri considerate mai bune si am luat in vizor spuma de la Rituals (setul acela din Mega Image, din campanie actuala), Kneipp si Douglas. La polul opus, mi se pare ca si Nivea merita atentie.

Daaaaar, un lucru este cert. In baia mea, sigur va fi o spuma de dus. Voi ati incercat spumele de dus?

Lasă un răspuns

