Notes on Cleansing: Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel Review

Cu drag si spor (not!) ma apuc sa scriu acest articol. Pentru a doua oara. Pentru ca internetul face minuni cateodata si ramai fara articol. Povestea nu mai conteaza, mergem mai departe si haideti sa pasim iar in lumea produselor Bioderma. Nu era in plan sa scriu astazi despre acest produs, dar intamplarea a facut sa nu mai gasesc ingredientele pentru produsul avut in plan. Asa ca revin cu acel produs saptamana viitoare, cu temele facute.

notes-on-cleansing-bioderma-sensibio-mild-cleansing-foaming-gel-review-2017-syarosnotes.jpg

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel se lansa anul trecut, prin septembrie cred. Face parte din gama Sensibio, gama dedicata tenului sensibil, cuperozic, inflamat, intolerant etc; mai pe scurt, dedicata tenului care are nevoie de extra ingrijire (care se exprima prin extra atentie la ingrediente, nu prin mai multe produse).

Produsul are 200 ml si costa 31 de lei in Farmacia Tei si 41,5 lei in farmaciile Dona. Eu l-am folosit in mare parte a timpului pe sarite, dar as zice ca ajunge pentru minim 4-5 luni, utilizat de 2 ori pe zi. Eu am luat produs prin intermediului programului Club Bioderma – la 5 produse cumparate din farmacii, fara sa fie la oferta si inregistrate pe site-ul lor, primesti un produs cadou, la alegere, din cele prezentate la categoria „Produse cadou” (pana in februarie anul acesta se dadea cadou la 4 produse, eu asa l-am luat). Descrierea produsului o gasiti aici; pe scurt, promite sa demachieze si sa curete tenul si zona ochilor, intr-un mod bland, fara sa irite, oferind un plus de hidratare si confort.

notes-on-cleansing-bioderma-sensibio-mild-cleansing-foaming-gel-review-details-2017-syarosnotes.jpg

Gelul de curatare vine ambalat intr-un recipient din plastic roz, transparent (nu ma deranjeaza, este doar un produs de curatare), prevazut cu pompita, lucru care imi place foarte mult pentru ca e mult mai simpla dozarea, dar si mai igienic.

Lista de ingrediente arata cam asa:

AQUA/WATER/EAU, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PROPANEDIOL, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, CITRIC ACID, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CITRATE, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, MANNITOL, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE;

notes-on-cleansing-bioderma-sensibio-mild-cleansing-foaming-gel-review-ingredients-description-2017-syarosnotes.jpg

este o lista curata, fara parfum sau iritanti, cu agenti de curatare blanzi si majoritatea ingredientelor sunt cotate ca fiind” bune” pe dictionarul de ingrediente. Asadar lista de ingrediente pare sa confirma ce zice descriere. Experienta ce face?

Ei bine si experienta o confirma. Produsul curata bland, fara sa imi irite ochii. Face fata unui machiaj simplu, de zi cu zi (cel putin in cazul meu, neutilizatoare de tus zilnic). Textura de gel se transforma intr-o spuma aerata, nu foarte intensa si nici foarte multa. Nu avut nicio probleme cu el – cosuri, iritatii, scuame etc si nici nu am simtit ca ma tine fata. Am o prietena pe care a tinut-o fata si e posesoare de ten mai gras, dar eu (un ten uscat in general, vara da spre mixt si cu un pui de rozacee) nu am avut aceasta problema (in schimb la Sensibio DS m-a tinut fata). Prin urmare, retineti ca aceste recenzii sunt subiective, deoarece fiecare om are un ten unic, incadrat in niste categorii mari, dar care nu spun totul despre el.

notes-on-cleansing-bioderma-sensibio-mild-cleansing-foaming-gel-texture2017-syarosnotes.jpg

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel a fost produsul meu de curatare de la prietenul meu si asa ca multa vreme l-am folosit sporadic – iarna, primavara si vara, iar recent l-am luat intr-o testare pe termen mediu si nu m-a dezamagit nici in aceasta perioada. Va povestesc asta pentru ca, atunci cand am zis ca il iau acasa, am primit urmatorul feedback: „sa scrii ca e foarte bun, mi-a placut foarte mult”. Caci da, si el, posesor de ten mixt, il mai folosea, cand isi mai amintea. Defectul lui, in ochii barbatilor? Ambalajul roz, bineinteles.

notes-on-cleansing-bioderma-sensibio-mild-cleansing-foaming-gel-review-2-2017-syarosnotes.jpg

Simt ca am terminat ce aveam de zis, dar ca parca nu ii fac dreptate. Produsul acesta chiar mi-a placut foarte mult. Cat de mult? Ei bine e undeva intre locul 1 si 2, la gelurile de curatare testate. Si e primul produs de curatare pe anul acesta care mai face schimbari in top 3.

Voi ce folositi pentru curatarea tenului?

Lasă un răspuns

