Right from the shelves: Kiehl’s

Astazi vreau sa va povestesc experienta mea in magazinele Kiehl’s  si sa va prezint pe scurt ce mi-am cumparat (majoritatea produselor inca nu le-am incercat, asa ca nu putem vorbi de reviewuri, nici macar de prime impresii/mini-review-uri).

Pentru inceput o sa va zic doua-trei cuvinte despre brand. Kiehl’s apare prin 1851, in SUA, sub forma unei farmacii, de unde si designul actual, destul de simplu, asemenator „potiunilor” preparate de farmacisti. In 2000, cand brandul era deja popular la nivel mondial, L’Oreal il adauga in portofoliu.

kiehl's-2017-syarosnotes.jpg

In Bucuresti exista doua magazine (in Afi si in Baneasa), iar online ii gasiti pe Facebook. Sunt cunoscuti pentru faptul ca fac analize de ten si ofera mostre pentru produsele recomandate fiecarei persoane. Eu am mai avut contact cu ei acum vreo 2 ani, cand m-am dus sa fac o analiza de ten, sa aflu mai multe despre brand.

Despre analizele tenului v-am mai vorbit aici; ei bine cea de la Kiehl’s este un care aduce putin cu analizele Vichy, o analiza fara prea mult echipament, basic. Mie nu mi-a spus nimic nou, dar eu am mai mers la destule analize si imi stiam destul de bine tenul; pentru cineva care nu a mai fost s-ar putea sa fie mai interesant. Dupa aceea am testat produse si am primit cateva mostre sa le testez in liniste acasa. Conversatia nu a fost una prea buna, fata respectiva era din punctul meu de vedere cam slab pregatita si de atunci nu am mai calcat prin magazin pana luna trecuta.

Dintre mostrele primite atunci, trebuie sa recunosc ca mi-a placut mult textura cremei de ochi cu avocado, dar lista de ingrediente, ambalarea intr-un borcanel si pretul (daca produsul era bun, pretul nu mai era asa o mare problema) m-au cumintit extrem de usor.

In caz ca va intereseaza, va las si link-ul sa vedeti care sunt cele mai vandute produse ale lor (preferatele consumatorilor): http://www.kiehls.com/customer-favorites.

La inceput de iulie eram prin AFI, putin suparata, incercand sa fac putina terapie, dinttr-aia ce include cumparaturile. 😀 Si mergand asa, dau peste magazinul lor, cu un anunt ca daca cumperi 3 produse travel, primesti cateva mostre deluxe. Tot auzisem in ultimul an de ceva produse bune, iar cuvantul travel m-a convins sa intru.

M-am tot uitat, m-am tot invartit, fetele au fost de treaba, nici prea bagacioase sau obositoare, dar nici indiferente. Au destul de mult produse in format mic, asa ca nu a fost extrem de greu sa aleg produsele. Numarul lor a crescut de la 3 la 4. In principiu majoritatea au preturi in jur de 40 de lei, mai putin un produs cred (si anume lotiunea de fata pe care am cumparat-o, care a costat undeva in jur de 80 de lei), asadar am lasat undeva in jur de 200 lei.

kiehls-haul-afi-2017-syarosnotes.jpg

Am avut rugamintea sa primesc ca mostra deluxe serul lor ultra cunoscut si laudat si sa nu imi dea mostre de creme care vin la borcan, ca pe acelea sigur nu le voi cumpara. Am apreciat foarte mult ca au tinut cont in mare parte de cererile mele.

Asadar, am cumparat:

kiehls-haultravel-size-ultra-facial-amino-acids-2017-syarosnotes.jpg

  • Ultra Facial Moisturizer, pentru toate tipuri de ten, 75 ml – ma incanta ideea unei texturi mai usoare pentru fata, in plus gama Ultra Facial este foarte laudata.
  • Ultra Facial Toner, pentru toate tipuri de ten, 75 ml – pentru ca sunt in cautarea unui toner bun si mai usor de procurat.
  • Creme de Corps, 75 ml – pentru ca era un produs foarte laudat.
  • Amin Acid Conditioner, 75 ml – gama este foarte laudata si cum sampon am momentan, am zis sa vad macar ce face balsamul de par.

Am primit (pe langa acel portfard simpatic si util):

kiehls-haul-deluxe-samples-2017-syarosnotes.jpg

  • Ultra Light Daily Uv Defense SPF 50, PA+++, 5 ml.
  • Smoothing Oil Infused Shampoo, 30 ml.
  • Midnight Recovery Concentrate, 4 ml.
  • Daily Reviving Concentrate, care cred ca are 2 ml.
  • 2 mostre: Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream si Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Mask – singurele produse care vin ambalate in mod normal la borcan.

kiehls-haultravel-size-ultra-facial-spf-defense-2017-syarosnotes.jpg

Mai trebuie mentionat ca mi-am facut si card de fidelitate si mai exista un fel de card de reciclare; pentru fiecare ambalaj gol (inclusiv cele de tip travel) se da o stampila. La 3 stampile se primeste un balsam de buze, la 5 un produs in format de calatorie, la 10 un produs la alegere, dar pana in 100 lei.

Nu stiu inca daca produsele merita, daca sunt bune, dar in mod clar vor urma review-uri. Am inceput sa folosesc lotiunea de fata si cea de corp pentru ca vor expira in urmatoarele luni (despre aceasta data vorbeam pe Facebook, cum ca am reusit sa iau niste produse mai vechi si nici nu erau la reducere; despre cum va dati seama de data de expirare am scris aici).

Ar mai fi de zis o faza. Cand am deschis crema de corp, avea un miros intepator si am zis ca e deja expirata (asta la cateva saptamani dupa cumpararea lor). Am contactat Kiehl’s Romania pe Facebook si mi-au raspuns a doua zi, transmitandu-mi ca daca nu sunt multumita de produse, pot sa le schimb in 30 de zile de la achizitie, prezentandu-ma in magazin cu tot cu bon.

Bonul nu-l mai aveam si am intrebat daca este vreo problema, dar nimeni nu mi-a mai raspuns. Am zis sa merg totusi in magazin. Domnisoara a fost foarte de treaba, mi-a gasit singura achizitia, nici nu m-a intrebat de bon si am inceput sa vorbim. Si am descoperit ca si testerul are aceeasi textura si acelasi miros. Produsul era inca valabil, asa ca nu l-am mai schimbat.

Din ce imi aduc aminte am testat crema, dar pe o portiune mica, asa ca nu mi-am dat seama probabil de miros. Poate ar fi fost bine, daca mi se atragea atentia asupra acestui posibil inconvenient. 🙂

Per total, a fost o experienta buna, cam 8/10.  Sa vedem de acum produsele ce stiu a face. 😛

 

Lasă un răspuns

