BrandBox: Dermasel

Dermasel a aparut prin viata mea acum vreo 6 ani. Stateam la Lujerului si cand ma duceam spre casa deseori ma opream la farmacia Sensiblu din drum si admiram cosmeticele. Si acolo vindeau si ceva produse Dermasel si eram asa curioasa in privinta lor. In perioada aceea am testat de la ei mastile de fata si o sare de baie – era perioada pre-lista de ingrediente si mi-au placut mult. Dar la ceva timp am parasit zona si uitat fu brandul respectiv.

brand-box-dermasel-haul-2017-syarosnotes

Cand s-a deschis Bebe Tei in Sun Plaza, m-am intersectat iar cu ei, dar momentul de glorie a fost anul trecut in toamna/iarna, cand pe Elefant erau o multime de produse marca Dermasel, la preturi foarte bune. Asa ca am cumparat cateva produse de pe site, cateva masti din Bebe Tei, destule cat sa va povestesc astazi despre ele. Dermasel este un brand german vechi de aprximativ 40 ani care are la baza folosirea sarii din Marea Moarta.

brand-box-dermasel-haul 1-2017-syarosnotes

Si avem asa:

Spumantele de baie (45 ml) – una bucata cu mac si una bucata cu lotus. Ei bine, mi-e greu sa va explic cum pun spumantul sub jetul de apa, incepe sa faca spuma si 5 minute mai tarziu (cat trece pana se umple cada cu apa) cand ma bag in apa, ia spuma de unde nu-i. Poate o insula de spuma mica plutind agale pe apa. Aromele is sintetice, spumantul cu mac colora apa in rosie ca si cum as fi diluat carmin.

brand-box-dermasel-spumant-baie-mac-lotusl-2017-syarosnotes.jpg

Sarea de baie cu Prosecco (400 g+20 ml) – In primul rand, trebuie sa zic ca nu am respectat instructiunile producatorului care spuneau ca ar trebui sa folosesc toata sarea o data. Iarasi, sarea respectiva nu are aroma de prosecco, ci exista un pliculet cu ulei care da aroma specifica. Prima oara am folosit sarea singura si s-a observat o mica schimbare a culorii apei si o aroma de sare cu ceva sintetic. A doua oara am folosit impreuna cu uleiul minunat si s-a simtit o aroma interesanta, placuta (nu am scapat  in totalitate nici acum de acel miros sintetic). In total, eu o voi folosi cam la 4 bai.

brand-box-dermasel-sare-baie-proseccol-2017-syarosnotes.jpg

Gelul de dus cu unt de mango (150 ml) – imi place foarte mult ca si fruct mango si cand l-am vazut pe site am zis ca va fi un deliciu. Nu prea este din pacate. Are o aroma atat de sintetica incat parca imi strica in minte aroma fructului. In rest, mi se pare cam mic ca si gramaj pentru cat costa; in schimb contine ulei de floarea soarelui si de cocos, nu face spuma si nu usuca pielea.

brand-box-dermasel-gel-dus-mango-exfoliant-perle-2017-syarosnotes

Exfoliantul cu extract de perle (38 ml) chiar m-a surprins placut. Este un exfoliant onctuos, destul de solid care in contact cu pielea ia textura specifica unui exfoliant cu ulei/unt. Particulele nu sunt prea grunjoase si se topesc in contact cu apa calda (sunt din sare); imi aduce aminte de exfoliantul de la Yves Rocher cu vanilie. Un pliculet contine 38 ml si mi-a ajuns pentru doua exfolieri.

Cremele de corp – una cu cocos si susan si una cu lapte si miere. In primul rand imi place formatul lor de 30 ml. Sunt usor de luat in calatorii, iar un asemenea pliculet ajunge cam 2-3 folosiri. Cand am citit cocos si susan, mintea mea a mers departe la o aroma care da inspre susanul acela copt, dulciuri, arome orientale. Ce sa vezi, pastram placa cu arome sintetice, care mie nu mi-au placut deloc ( daca la gel de dus si exfoliant mai merg, aici nu), daaaaar hidrateaza si o face foarte bine. Pe prima am folosit-o iarna, cand pielea mea e in apogeul uscarii si merita un mare 10, pe cea cu lapte si miere am folosit-o aseara si raman la acel 10 pentu hidratare (2 pentru parfum).

brand-box-dermasel-crema-corp-cocos-susan-lapte-miere-2017-syarosnotes

Masca de picioare (12 ml) – are textura unei creme foarte grase. Lista de ingrediente este foarte ok pentru ce e. Eu am aplicat-o azi dimineata si am tinut-o vreo 2-3 ore. Hidrateaza foarte bine si lasa pielea fina, iar parfumul ceva mai discret. Eu am preferat sa indepartez excesul cu un serevetel.

brand-box-dermasel-masca-picioare-2017-syarosnotes.jpg

Mastile de fata (12 ml) – au fost un mare fail. Prima masca incercata a fost cea albastra, Masca revitalizanta cu ceva alge, Vitamina E si enzime. Lista de ingrediente nu e nici cea mai buna si nici cea mai buna, este una acceptabila pentru o masca care sta 15 minute pe fata. In schimb, este foarte foarte grasa si are textura de crema. Am simtit nevoia sa ma spal cu gel de curatare, caci dupa ce am clatit-o de pe fata inca simteam o pelicula grasa pe fata. Un pliculet ajunge pentru o folosire, daca aplicati generos si mergeti si pe gat si decolteu sau pentru doua folosiri daca aplicati strict pe fata. Cea de-a doua masca, pe baza de vitamine (A, C si E), nu m-am indurat sa o folosesc pe fata. Acasa am observat pe lista de ingrediente un alcool de toata frumusetea si am zis pas. Am zis totusi sa o folosesc pe decolteu, sa va pot povesti putin si despre ea. Are textura de gel si un miros de fructe. Nu am vazut vreo diferenta majora, in schimb m-am chinuit ceva sa o dau jos.

brand-box-dermasel-masca-fata-revitalizanta-vitamine-2017-syarosnotes

Masca de ochi inca nu am folosit-o, dar voi reveni cu detalii despre ea, intr-un post viitor. Per total, mi s-au parut niste produse ok, pacat de aromele care imi par cumva prea sintetice.  De departe, cel mai mult mi-a placut exfoliantul.

Ati incercat produsele Dermasel?

Lasă un răspuns

