5 produse pentru ingrijirea mainilor

Putin cam exagerat numarul, nu? Chiar e nevoie de 5 produse? In mod clar nu si nici nu va ganditi ca le-am folosit pe toate simulatn. Sunt doar cateva produse pe care le-am incercat in ultimele luni –  octombrie – ianuarie – in speranta ca rezolv problema mainilor. Caci da, am o problema.

Si anume? Hidratarea mainilor. Venirea toamnei/frigului a dat nastere la o situatie cam trista: buze si maini crapate, cu senzatie de strangere, uscate precum desertul, asa cum nu am avut niciodata. Banuiesc ca un impact l-a avut si sapunul lichid, care in ultima vreme nu a fost cel mai hidratant. De ce sapun am la munca, nici nu mai are rost sa spun. Si asadar am inceput lupta si am scos rand pe rand produse care mai de care… haideti sa vedem.

5 produse pentru ingrijirea mainilor  - ziaja acm neutrogena balea desert essence - 2017-syarosnotes.jpg

Runda 1: Desert Essence Lotiune de maini si corp cu cocos

Sau cum sa stie toti oamenii pe o raza de 30 de metri cand ma dau cu crema pe maini. Da… cam atat de parfumata e. Are multe ingrediente bune, dar parfumul atat de puternic m-a facut sa o folosesc in cantitati mai mici si mai rar. Nivelul de hidratare pe care l-am resimtit a fost unul mediu spre mare, in ideea ca ma dadeam acum cu ea si cam dupa doua spalari de maini o reaplicam. Este o crema destul de grasa si lasa pelicula.

5 produse pentru ingrijirea mainilor  - desert essence coconut - 2017-syarosnotes.jpg

Runda 2: Neutrogena Anti Ageing SPF 25 crema de maini

Este o crema de maini cu protectie solara bine formulata (cotata Best pe Beautypedia), pe care am inceput sa o folosesc dimineata. Nivelul de hidratare este unul mediu, daca seara uitam sa ma dau cu crema de maini si o aplicam pe aceasta dimineata, nu facea fata. Daca seara aplicam o crema oarecare, a doua zi era perfecta. Ideal ar fi sa am si la munca o crema  tot cu SPF, dar… inca nu. E in plan, dar momentan nu e. Este o  crema grasa, dar mai putin ca precedenta; de asemenea lasa pelicula.

5 produse pentru ingrijirea mainilor  - neutrogena anti ageing spf 25 - 2017-syarosnotes.jpg

Runda 3: Balea Vaselina

Foloseam  cremele de mai sus in paralel, cand hop a atacat vremea cu un frig naprasnic si zapada. A facut ravagii si solutia de urgenta a fost Vaselina de la Balea. Si a fost o solutie de urgenta eficienta, dar care nu o vad ca pe o solutie pe termen lung din doua motive: vaselina e o parafina lichida si atat, fara vreun alt ingredient benefic si lasa o pelicula extrem de grasa. Nivelul de hidratare este mare, ajuta foarte mult in caz de iritatie sau uscaciune extrema, dar cam atat (nu ajuta la tratarea sau prevenirea ridurilor, petelor etc).

5-produse-pentru-ingrijirea-mainilor-balea-vaseline-2017-syarosnotes

Runda 4: Ziaja Natural Argan Oil crema de maini

Apare crema de maini de la Ziaja in peisaj in rolul de crema de maini de la birou. Situatia nu era prea roza si din pacate nu am simtit nici o imbunatatire. Acum doi ani ma salvase in primavara o crema de maini marca Ziaja cu lapte de capra, dar era alta crema, altul anotimpul si alta starea mainilor. Ei bine acum, ma spalam pe maini, ma dadeam cu crema si… simteam ca mai am nevoie de crema. Nivelul de hidratare, cel putin in cazul meu, a fost mic si nu a facut fata deloc. Are o formula buna pentru o crema de maini, se absoarbe repede si nu lasa pelicula. Poate ca vara ar fi facut fata cu brio necesitatilor mele, dar acum a fost depasita de situatie.

5 produse pentru ingrijirea mainilor  - ziaja natural argan oil- 2017-syarosnotes.jpg

Runda 5:  ACM Xerolys crema de fata

Da, stii ca e groasa cand o crema de fata devine crema de maini. Si crema aceasta a facut diferenta. O foloseam seara si a doua zi spre seara simteam ca mi se usuca pielea de la frig/sapun prost. Nu mai simteam ca Ziaja nu face fata, pentru ca rezolva ACM-ul peste noaptea, cat nu rezolvau altele in 7 zile, daca e sa ne luam dupa basme. Textura nu era grasa. As zice ca era putin mai grasa decat crema de maini de la Ziaja, dar pentru ce facea, eram mai mult decat incantata. V-am mai povestit de aceasta crema si iarna trecuta in Kitul de hidratare pentru iarna.

5-produse-pentru-ingrijirea-mainilor-acm-xerolys-2017-syarosnotes

Asa ca in ianuarie aveam 3+1 creme: dimineata Neutrogena, la munca Ziaja si seara ACM-ul, plus, in caz de urgenta, vaselina de la Balea. Nu a fost o victorie clara in fata frigului si a sapunului prost si avand in vedere ca majoritatea produselor s-au terminat, o sa va invit la o noua postarea despre a doua lupta curand, prin martie.

Ce creme de maini folositi?

Lasă un răspuns

