Best of 2016: produse de ingrijire a corpului

Cum articolul de ingrijire se lungea mult prea mult am zis sa il impart in doua. Astazi revin cu produsele dedicate ingrijirii corporale.

  • Ingrijire maini: aici, ca si la buze, a fost parca teren minat, dar am gasit doua produse care m-au ajutat foarte mult: ACM Xerolys 50, care de fapt este o crema de fata de care am povestit aici aici, si Neutrogena SPF 25.

best-of-2016-ingrijire-corp-acm-sally-hansen-neutrogena-2017-syarosnotes

  • Ingrijire cuticule: Sally Hansen Cuticle Rehab X face o treaba foarte buna cand e folosit constant si nu cand imi aduc aminte.

best-of-2016-ingrijire-corp-kardashian-beauty-batiste-2017-syarosnotes

  • Curatare par : anul asta am incercat vreo 3 sampoane si v-am povestit de doua dintre ele aici. Nici unul nu m-a convins cat sa zic ca merita un loc intai: unu imi rezolva problema de scalp, dar ieseam pe minus pe lungime, celalalt invers.
  • Ingrijire par: uleiul de par de la Kardashian. Capatana cu sateliti dupa vreme ploioasa, drum bun! L-am folosit pentru a-mi mai potoli podoaba capilara, pe post de protectie termica, pentru un plus de hidratare. Uleiul asta face minuni, miroase foarte bine si mi-a deschis apetitul pentru alte uleiuri de par.
  • Anul acesta am folosit mai des samponul uscat de la Batiste si trebuie sa recunosc ca nu o data m-a salvat. Mi se pare foarte util de avut in casa pentru momentele in care timpul nu este de partea noastra.
  • Curatare corp: aici avem castigatori de doua feluri: texturi si arome. La nivel de texturi, m-au cucerit uleiurile de dus si spumele de dus. Ce am incercat pana acum? Uleiurile de dus de la Yves Rocher si spuma de dus de la Balea (aroma e cam sintetica, dar la acel pret, raportul calitate/pret e nemaipomenit). La arome m-a cucerit in aceasta toamna Le Petit Marseilles cu zmeura si bujor – GENIAL!!! si gelul de dus cu cafea de la Yves Rocher.

best-of-2016-ingrijire-corp-yves-rocher-dm-le-petit-marseiliais-2017-syarosnotes

  • Exfoliere corp: aici ne impartim in doua, caci avem un produs ce exfoliaza chimic – lotiunea cu 12% AHA Alpha Hydrox de la Neoteric,  care face minuni pentru firele care esueaza in a iesi de sub piele – si un exfoliant mecanic, cel de la Yves Rocher cu Vanilie, ambele mentionate si aici.

best-of-2016-ingrijire-corp-yves-rocher-dm-neoteric-2017-syarosnotes

  • Ingrijire corp: zic ingrijire corp si prima oara ma gandesc la uleiul reparator pentru par de la Yves Rocher, pe care l-am folosit mai mult pe corp si a facut o treaba geniala. Podiumul e completat de untul de la Yves Rocher cu Vanilie si lotiunea spray de la Balea. Gasiti mentionari ale acestor produse aici, aici si aici.
  • Igiena zona intima: Gelul de spalare intima de la L’Erboristica cu Calendula si Verbena m-a cucerit de la prima utilizare si voi reveni cu siguranta la el. L-am mentionat intr-un articol de produse consumate.

best of 2016 - ingrijire corp - vita liberata lerboristica - 2017 - syarosnotes.jpg

  • Mentiune speciala merge catre manusa pentru autobronzant de la Vita Liberata. Anul asta am folosit pentru prima oara autobronzant – varianta spray de la Bioderma. Primele doua dati am folosit manusa si a fost foarte bine, a treia oara eram asa aiurita, m-am grabit, am uitat, cert e ca am fost un mandru dalmatian.

Daca ar fi sa mentionez si cateva dezamagiri ar fi gelul de dus gomant de la Yves Rocher – care pe parcurs ce l-am folosit am vazut ca mini exfolierea e cand vrea ea, nu cand vreau eu. Stii ca aceste geluri de dus au destui fani si pe mine m-au cucerit la inceput, dar pana la finalul tubului a ajuns sa ma lase rece.

Ce v-a dat pe spate la capitolul ingrijirea corpului?

Lasă un răspuns

