Brand Box: The Balm

Iata ca astazi avem un Beauty Box fara Box. :)) Cand m-am mutat in casa noua, acum vreo luna, nu am mai luat cutiile vechi, m-am gandit ca e cazul sa schimb cutiile, sa caut unele mai … aproape de ce imi doresc eu pentru aceste postari.  😀 Pana le cumpar, voi avea cateva postari de Brand/Fav/Empties Box fara box. Sper sa ma iertati.

Revenind la oile noastre, haideti sa facem cunostinta cu The Balm, brand american de cosmetice, care se gaseste in principiu in Marionnaud, atat in magazinele fizice, cat si online aici. Am mai vazut paleta aici discutata in Douglas (doar paleta) si inca cateva produse in Debenhams, dar nu un stand serios si variat precum in Marionnaud.

beauty-box-the-balm-2016-syarosnotes

Stiu ca paleta nu se mai gaseste in magazine, dar destule produse din paleta se gasesc intr-o varianta full size in magazine, asa ca daca va tenteaza ceva, mergeti, testati si apoi cumparati (sau nu). Am pus linkuri catre acele produse full size pe care le-am gasit in magazinul online.

Produsele The Balm au niste ambalaje si denumiri haioase, care ma binedispun. Ambalajul a fost foarte bine gandit, separand clapeta produselor cremoase de cele  pudra. Eu am cumparat ambele produse in decembrie anul trecut. Paleta a costat  99 de lei (in Douglas era un pret mult mai mare), fondul de ten a fost in jur de 60-70 de lei, iar la cumparaturi de peste 150 de lei primeam reducere de 20 de lei.  Ceea ce mie mi s-a parut o afacere foarte buna si imediat o sa intelegeti de ce.

beauty-box-the-balm-2-2016-syarosnotes

Cu In the Balm of Your Hand se poate face un machiaj integral al fetei : paleta contine 3 farduri de obraz, un bronzer, un iluminator, patru farduri de ochi si doua produse cremoase de buze/obraji. Paleta are 19 grame, fiecare fard de obraz/pudra bronzanta are  3 grame, iar produsele de ochi/buze si iluminatorul au cate 1 gram. Folosesc un fard de obraz cel putin de 4-5 ori pe saptamana de 9 luni si nu se cunoaste mare diferenta, asa ca o sa avem o viata indeajuns de lunga impreuna, dar am destule variante cat sa nu ma plictisesc.

beauty-box-the-balm-6-2016-syarosnotes

Fardurile de obraz si  bronzerul au o consistenta numai buna (vorbind din experienta mea de vreo 9 farduri de obraz), nu sunt prafoase. Pentru swatchuri la aceste patru produse am dat de 2-3 ori peste fard, ele fiind mai discrete, cum e si normal. Mi se par ca aceste nuante acopera un an intreg de machiaj: primul, Hot Mama, este un roz auriu, perfect pentru vara, al doilea, Instain Argyle, este un roz de primavara, deschis, care imi aduce aminte de machiajul asiaticelor si al treilea, Cabana Boy este potrivit parca pentru sezonul rece, fiind o culoare mai intensa. Bronzerul Bahama Mama, il folosesc rar, dar mi se pare bun la toate: conturare si efect bronzant. Este o culoare cu care lucrez cu mare grija, caci este foarte pigmentata si nu vreau sa creez demarcatii clare intre zonele albe si zonele colorate.

beauty-box-the-balm-4-2016-syarosnotes

Eu le aplic cu pensulele de la Real Techniques si se aplic perfect. Rezista pe fata mea toata ziua, cam de pe la 7 dimineata pana la minim 5 seara, daca nu chiar pana la 8-9, cand ma demachiez. Si da, le mai folosesc si ca fard de ochi si se comporta minunat.

beauty-box-the-balm-5-2016-syarosnotes

Pentru ochi avem asa: doua farduri din gama Shady Lady care nu se gasesc in format separat (cel putin nu pe site) – Insane Jane – un fard sidefat, intr-o nuata de taupe care da putin intr-un verde kaki si Mischevious Marisa – tot un fard sidefat, un cupru deschis la culoare. Fardurile mate sunt ceva mai prafoase, dar asta am observat ca se intampla cu toate fardurile mate. Se lucreaza foarte bine cu ele, iar nuanta Sexy, care cred ca se mai gaseste in paleta lor Nude’tude, este un mov cald, de pruna as zice eu, care il folosesc foarte des. Celalat fard mat, Lead Zeppelin din paleta A Balm Jovi este un kaki pe care trebuie sa recunosc ca nu l-am folosit niciodata, nu port in general astfel de nuante. Iluminatorul este binecunoscutul Mary Lou-Manizer, pe care il folosesc atat ca iluminator, cat si ca fard de ochi. Are culoare sampaniei si este foarte pigmentat, iar cand il folosesc pe post de iluminator folosesc o pensula evantai, pentru a obtine un efect cat mai subtil.

In general fardurile rezista toata ziua, dar se strang deoarece am pleoapele uleioase. Absolut toate fardurile pe care le am se strang, deci nu sunt ele de vina, eu sunt. :)) Solutia: folosesc un primer de pleoape si nu mai am nicio problema, chiar se amesteca mai bine si arata mult mai bine machiajul, iar rezistenta le este sporita cu ceva ore.

beauty-box-the-balm-3-2016-syarosnotes

Dezamagirea acestei palete sunt produsele crema deoarece imi ususca buzele. Am folosit de 4-5 ori nuanta mai neutra si la cel mult o ora imi simteam buzele uscate. Big No No. In schimb, aceeasi nuanta, Caramel din paleta How’Bout Them Apples?, arata foarte bine ca fard de obraz crema, dar am dubii daca vreau sa il folosesc pe ten, stiind ca usuca. Nuanta de rosu – Mia Moore din The Balm Girls iarasi nu mi-a starnit interesul, nu port eu acest gen de nuante.

beauty-box-the-balm-7-2016-syarosnotes

Si acum, fondul de ten, Balm Shelter, produsul de la care a plecat nebunia. Cand mi s-a terminat fondul de ten in decembrie, cautam un fond de ten bun, cu ingrediente ok si SPF. Ia ghiciti voi cine avea pe Beautypedia 5 stelute din 5. Aha, domnul aici de fata, prezent in nuanta cea mai deschisa; apropo si fardurile de obraz, bronzerul, iluminatorul si fardurile de ochi Nude si Shady Lady au minim 4 stele, produsele crema au vreo 2.

Fondul de ten sau Crema colorata, cum se autointituleaza, vine intr-un tub de plastic opac. Orificiul e aproape potrivit, as fi preferat putin mai mic, dar am invatat sa lucrez cu el. In Romania se gaseste in 3 nuante, care mie mi se par destul de adaptabile.  Lista de ingrediente este una curata, fara iritanti sau parfum, dar si fara ingredinete benefice. Un plus este protectie solara pe care o ofera, SPF 18. Un tub are cantitatea de 64 de ml, dar nu mi se pare un plus, dat fiind ca aplic parca o cantitate mai mare decat dintr-un fond de ten lichid. Eu aproape l-am terminat in cam 7 luni de utilizare zilnica, ceea ce mi se pare decent (fara alte produse folosite in paralel).

beauty-box-the-balm-8-2016-syarosnotes

Este un fond de ten cu acoperire mica, are o textura de crema colorata, de crema cumva aerata/crema spuma care ofera un finis natural, luminos. Nu accentueza ridurile sau liniile fine. Nu este rezistent la transfer, dar eu pana acum nu am nimerit niciun fond de ten care sa nu se ia pe telefon, deci momentan e un mit pentru mine, asta cu rezistenta la transfer. Nu mi-a creat absolut nicio problema, nici o iritatiem nici un cos, nu mi-a uscat tenul si in momentul de fata este fondul meu de ten preferat, deoarece obtin un look natural,  cu minim de efort, cu ajutorul unui produs cotat best. Ce mai pot dori?

Ati incercat vreun produs The Balm? Va tenteaza ceva?

Lasă un răspuns

