Doua sampoane pentru par cu tendinte de ingrasare : Joico Daily Care Treatment Shampoo si ACM Novophane

Nu mananc sampoane pe paine. De fapt chiar schimb relativ rar samponul (consum un sampon in min 6 luni) si e un mini eveniment in viata mea, caci de fiecare data sunt: il recumpar sau mai incerc altceva?

doua sampoane pentru par cu tendinte de ingrasare joico acm - 2016-syarosnotes

Primul intrat in viata mea a fost Joico Daily Care Treatment Shampoo. Imi pusesem multe sperante in el si am fost partial dezamagita. Dar tind sa cred aici a fost vina mea, nu vina lui. Dar mai intai sa incepem cu detaliile mai tehnice despre el: in magazinele Profi Hair Shop este 71 de lei, pe carespot.ro este 65 de lei. Flaconul are 300 de ml, iar produsul are o culoare alba sidefata si cu un iz de trandafiri.

Produsul  este destinat scalpului cu probleme, tendinte de ingrasare sau matreata, iar acest lucru m-a atras cel mai mult la el. Se adresa unui scalp sensibil cu tendinte de ingrasare si nu unui par gras. Adica aproximativ cum este parul meu, dupa 2-3 zile radacinile mele sunt grase, dar in rest parul arata bine.

Primele dati l-am folosit ca de obicei, ma samponam de doua ori si… soc si groaza, nici o schimbare semnificativa. Da, are un semi rol de balsam in el si imi lasa parul descurcat 90%, dar nu facea nimic din ceea ce promitea. Studiind mai atent recipientul, am observat un detaliu omis de traducerea in romana: se recomanda ca pentru scalpul sensibil, iritat sa se lase in par 5 minute si apoi sa se clateasca. Am decis sa aplic aceasta metoda si rezultatele au aparut: imi tinea in frau in plus o jumatate de zi/ o zi parul. Rezultatul nu ma multumea dar apoi mi-am dat seama ca nici nu avea cum sa faca mai mult. Doar era un sampon pentru utilizarea zilnica (DAILY Care), asadar avea ingrediente de curatare blande. Si acela a fost momentul meu aha!!

doua sampoane pentru par cu tendinte de ingrasare joico acm 3 - 2016-syarosnotes

ACM Novophane a aparut in viata mea la inceput de iunie. V-am povestit aici  ca samponul acesta marcheaza un nou inceput de drum, acela al sampoanelor dermocosmetice in viata mea. L-am luat gandidu-ma la caldura de afara si la necesitatea unui sampon putin mai puternic decat mai sus prezentatul. In Farmacia Tei, flaconul de 200 de ml costa 27 de lei, in restul farmaciilor recunosc ca nu l-am observat ca sa pot zice un alt pret. Produsul are o culoare verde si este transparent, iar mirosul duce cu gandul la aloe vera/ ceva verde.

ACM Novophane este fix inversul samponului Joico: tine mult mai bine in frau sebumul mult mai bine, prelungind cu o zi jumatate/doua durata dintre samponari, dar parul e incurcat si il simt cam uscat. Revine iarasi problema de mai inainte: samponul nu este chiar pentru parul meu, caci la mine doar radacinile isi fac de cap cu sebumul, in rest parul meu este normal.

doua sampoane pentru par cu tendinte de ingrasare joico acm 2 - 2016-syarosnotes

La nivel de ingrediente, situatia sta cam asa:

Joico se lauda cu keratina, peptide, diferite uleiuri, arginina, glicerina si uree, ingrediente menite sa ajute atat firul de par cat si scalpul. Nu contine silicon (de fapt niciunul nu contine silicon), parfumul e ultimul pe lista, deci probleme foarte mari nu cred ca provoaca. Am uitat sa precizez pana acum: eu folosesc cam cat o moneda de 50 de bani la o aplicare si de obicei ma spal de doua ori cu sampon, in principal pentru ca a doua oara face spuma. Majoritatea sampoanelor profesionale nu fac spuma prea multa.

doua sampoane pentru par cu tendinte de ingrasare joico acm 5 - 2016-syarosnotes.jpg

ACM Novopahne pentru par gras se lauda cu glicerina, pirixodina (care este de fapt o forma a vitaminei B6), gluconat de zinc si biotina, care au un rol antibacterial, antioxidant si reparator. Ca orice sampon dermocosmetic, pune pe primul loc sanatatea scalpului, formula sa este blanda, parfumul iarasi ocupand ultima pozitie. Si cu acest produs ma samponez de doua ori, desi face mai mult spuma ca precedentul, dar mai ales acum vara, parca simt nevoia sa curat bine bine parul.

doua sampoane pentru par cu tendinte de ingrasare joico acm 4 - 2016-syarosnotes.jpg

La final de zi, pot sa zic ca ambele produse sunt foarte bune. Au listele de ingrediente destul de curate si cu destule ingrediente benefice, dar simt ca nu mi se potrivesc manusa pentru ca fac ceea ce spun: Joico e prea bland, fiind destinat utilizarii zilnice, iar ACM este este prea puternic, fiind destinat parului gras. Idealul meu ar fi o combinatie dintre aceste doua produse.

Lasă un răspuns

