Notes on Cleansing: Bioderma Atoderm – gel si ulei de dus – Review

Tot zic ca trebuie sa mai schimb placa si sa las Bioderma in pace, dar fac ce fac, si tot despre ea scriu. Au foarte multe produse bune (in niciun caz toate!!) si asa ca iar apare pe blog. De data aceasta cu doua produse destinate curatarii, atat a corpului cat si a fetei: Bioderma Atoderm ulei de dus si Bioderma Atoderm gel de dus.

Primul din cele doua produse nu este la prima utilizare, ne-am mai intersectat drumurile acum vreo 2-3 ani, iar cel de-al doilea este o lansare recenta a brandului, de prin iarna.

Eu am avut ambele produse in varianta travel size, de 100 ml, care ajung cam  1 -2 luni de folosire zilnica. Ambele variante costa 10 lei in Farmacia Tei (furnizorul meu principal de produse cosmetice). Le gasiti si la gramaje mai mari, de 1 litru, la un pret de 50-70 de lei.

notes on cleansing bioderma atoderm review - 2016- syarosnotes

Produsele fac parte din gama Atoderm, destinata pielii uscate, atopice. Sunt recomandate utilizarii zilnice, pentru toate categoriile de varsta (uleiul este recomandat chiar si pentru bebelusi) care au o piele delicata, „care tine”.

Listele de ingrediente sunt disponibile aici si aici. Atoderm gel de dus are o formula delicata, avand in compozitia sa agenti cu curatare delicati, ingrediente reparatoare si un parfum la sfarsit, ca nu merge fara un mic minus. Fiind un produs de curatare, sansele ca parfumul sa afecteze, mai ales in aceasta concentratie, sunt reduse, dar exista. Trebuie sa recunosc ca am momente cand simt ca acest produs este prea puternic parfumat pentru a-mi curata tenul cu el.

notes on cleansing bioderma atoderm review 3 - 2016- syarosnotes

Uleiul de dus are o formula mai „hidratanta”, avand in compozitia sa un procentaj mai mare de ingrediente reparatoare, dar si parfumul  este pozitionat pe la jumatatea listei. Desi in teorie asta inseamna o cantitate mai mare de parfum, nu ii percep mirosul ca fiind la fel de deranjant ca la precedentul.

notes on cleansing bioderma atoderm review 5 - 2016- syarosnotes

Avand ca principala utilizare spalarea corpului, ambalajul (acelasi in ambele cazuri) este prevazut cu un orificiu destul de mare, pentru a permite eliberarea unei cantitati destul de mari de produs. Asadar, pentru a nu face risipa trebuie putina atentie la dozaj. Ambalajul este dintr-un plastic transparent, dar care nu ma afecteaza, dat fiind ca vorbim de produse de curatare. Chiar imi place, deoarece pot sa vad cat mai am din produsul respectiv.

notes on cleansing bioderma atoderm review 2 - 2016- syarosnotes

Textura gelului de dus este una de gel, dupa cum ii zice si numele, avand o culoare usor albastruie. Face mai multa spuma decat fratele sau si curata delicat, dar eficient chiar si urme de machiaj de nivel mediu (fond de ten, pudra, fard de obraz, poate si putin mascara si fard de ochi). Insa problema principala cu acest produs este cand ajunge in ochi si incepe sa ma usture  (parfumul, bata-l vina, zic eu).

Cel de-al doilea produs are, bineinteles, o textura de ulei. Face mai putina spuma, dar datorita formulei de ulei, mi se pare ca curata la fel de bine machiajul mai sus prezentat. De fiecare data cand ma machiez ceva mai elaborat folosesc un produs demachiant mai intai si apoi imi spal fata cu un produs de curatare, asa ca nu pot sa zic ce efecte au daca vorbim de un machiaj mult mai elaborat. In cazul acestui produs problema este de dozaj, in mod clar. Prima oara l-am incercat acum cateva luni, in iarna si nu imi placea de nici o culoare caci ramanea senzatia de ulei, chiar si dupa ce imi clateam fata, deoarece puneam prea mult produs.

notes on cleansing bioderma atoderm review 4 - 2016- syarosnotes

Ca si concluzie, imi par niste produse bune atat pentru curatarea fetei cat si a corpului. Sunt doua produse care nu imi irita pielea (ochii da, pielea nu! – valabil pentru gelul de dus),  nu mi-o usuca si curata foarte bine. Nu sunt in top 3 produse, dar cu siguranta as alege variantele travel size pentru calatorii. De asemenea le-as alege daca as fi cu un buget redus sau daca fata mea ar trece printr-o perioada foarte uscata (aici principalul vizat fiind uleiul de dus).

 

 

 

 

Lasă un răspuns

