FavBox: Primavara 2016

Nu am prea apucat sa va mai vorbesc despre produsele preferate. Trebuie sa recunosc ca nici nu schimb produsele ca pe sosete ca sa va pot povesti in fiecare luna despre 8-10 produse noi, preferate. Dar mi se pare ok sa va povesti macar o data pe anotimp ce am mai folosit si mi-a placut (pana la urma anotimpul influenteaza si nevoile de hidratrare sau nu, precum si predispozitia pentru anumite culori in acord sau contrast cu vremea de afara) si produsele respective au trecut prin saptamani bune de teste.

favbox primavara 2016 - 2016 - syaros notes

Azi le avem impartite asa: produse pentru par, produse pentru ten, produse pentru corp, produse de machiaj, parfum si un gadget. Cu ce sa incepem? Cu produsele de corp ziceti? Cu acelea incepem.

 

Produse de corp:

Aici avem drept produse preferate doua produse care fac acelasi lucru dar intr-un mod diametral opus: exfolierea, chimica si mecanica. Despre exfoliantul de la Yves Rocher v-am mai povestit aici, in postul cu primele impresii despre produsele recent lansate. Este un produs exfoliant mecanic, dat fiind ca are particule grunjoase in compozitie. Imi place foarte mult ca nu zgarie pielea si ca untul de shea din compozitie lasa pielea hidratata si va fi probabil produsul de baza pentru exfolierea corpului vara.

favbox primavara 2016 - neoteric alpha hydrox yes rocher vanilla scrub- 2016 - syaros notes.jpg

Lotiunea cu 12% AHA (acid glicolic) de la Alpha Hydrox – Neoteric este un exfoliant chimic (exfoliantii chimic exfoliaza pielea prin reactiile chimice intre ingredientele continute si piele) si e deasupra oricarui exfoliant mecanic. Eu am destule probleme cu firele crescute sub piele din cauza epilarii cu ceara. Exfolierea mecanica nu reuseste sa rezolve aceasta problema in totalitate, dar cea chimica da. Dezavantajul exfolierii chimice? Necesitatea folosirii unui produs cu factor de protectie solara si cum inca nu sunt constanta in aplicarea spf-ului pe intreg corpul, prefer vara sa ii zic pas si sa ma bucur de exfoliere mecanica.

 

Produse de fata:

favbox primavara 2016 - paulas choice booster - 2016 - syaros notes

Credeam ca nimic nu ma mai poate surprinde, dupa ce am vazut efectele serului cu 1% Retinol. In continuare nu consider ca se ridica la nivelul acestui produs, dar Boosterul cu Acid Hyaluronic de la Paula`s Choice m-a surprins, intr-un mod chiar placut. Principiul de folosire a unui Booster este de a se amesteca una, doua picaturi din acesta cu crema/serul folosit pentrru a creste efectele lor. Desi nu ma omor dupa pipeta mini produsului, trebuie sa recunosc ca produsul hidrateaza foate bine, fata este mai luminoasa si ridurile mai estompate, fiind destinat in special tenului uscat. Nu are efecte asupra porilor, secretiei de sebum sau punctelor negre, cosurilor, precum are Retinolul, dar avantajele lui este ca nu necesita protectie solara si nici nu are un potential iritant atat de mare precum  celalalt.

 

Produse de machiaj:

The Balm Shelter Tinted Moisturizer SPF 20 a intrat in viata mea in decembrie si imi place foarte mult, ca de altfel si paleta pe care o am de la ei. Ma tot gandesc sa va povestesc despre produsele lor, v-ar interesa? Revenind la acest fond de ten, imi place la nebunie textura lui cumva aerata, imi aduce aminte de Clinique City Block Sheer SPF 25. Acoperirea nu este mare, dar e perfecta pentru nevoile mele si il folosesc cel putin 5 zile din 7.

favbox primavara 2016 - the balm shelter mufe smoky mascara- 2016 - syaros notes

Am tot avut in ultimele 5-6 luni o relatia dute-vino cu mascara. V-am mai povestit ca de obicei nu foloseam, dar incet incet a inceput sa imi placa. Si de vina este in principal Make Up For Ever Smoky Extravagant Mascara. Am ajuns sa folosesc de minim 4-5 ori pe saptamana mascara. In continuare nu il consider un pas obligatoriu (pentru mine e mai important fondul de ten si fardul de obraz), dar imi place efectul. Gene lungi, separate, nu curge, iar varianta mini eu nu o termin in 6 luni, mai ales ca nu aplic doua straturi.

 

Produse de par:

Dupa ce am terminat samponul preferat (Paul Mitchell Shampoo One Original) a durat vreo luna pana m-am decis daca il recumpar sau daca incerc ceva nou. Am mers pe a doua varianta si am ales Joico Daily Care Treatment Shampoo. Mie mi se pare ca ambele sampoane au efecte similare: descurca in mare parte parul, il hidrateaza si il curata delicat.

Uleiul de par de la Kardashian este un produs util. Recunosc ca nu am stat sa il supun la teste complicate, dar pana acum isi face treaba foarte bine: ofera protectie termica, descurca parul, il domoleste. L-am folosit si inainte sa coafez parul cat si dupa ce m-am prins ploaia sa il domolesc si efectul a fost cel asteptat. L-am folosit si pe parul uscat si nu l-a ingrasat.

favbox primavara 2016 - rowenta joico kardashian- 2016 - syaros notes

Gadget:

Peria rotativa de la Rowenta e un mic erou si reuseste sa-mi faca parul sa arate a bobul mai lung care este. Si asta chiar foarte repede, fara a-i fura din volum. Iarasi, nu am stat sa experimentez cu ea prea mult pana acum, probabil si din cauza faptului ca eu nu prea am avut acel bob intins, lucios si acum profit de el. Dar in curand voi vrea sa ma joc mai mult cu ea.

 

Parfum:

favbox primavara 2016 - toni gard seaside- 2016 - syaros notes

Seaside de la Toni Gard a venit alaturi de uleiul de la Kardashian in beauty boxul trecut de la Douglas si cred ca a fost motivul principal pentru care am cumparat cutia. Imi place aroma fresh, chiar ma duce cu gandul la mare si a venit la fix, pentru  inceput de sezon estival. In plus, sticluta micuta incape in orice bagaj de escapada de sfarsit de saptamana.

Voi ce produse ati preferat sa folositi in ultima vreme?

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

