Kit de hidratare pentru iarna

Sau acele cateva produse care produse care m-au salvat iarna asta de la o piele deshidratata, aspra si mai stiu eu ce. Zic sa nu o mai lalaim si sa incepem:

syarosnotes-2016-kitdehidratarepentruiarna

  • Aceste doua produse Xerolys de la Lysaskin Laboratories le-am cumparat inainte de Craciun ca un backup in caz ca nu ajunge un cadou la timp. Cadoul a ajuns si eu am ramas cu produsele. La sfarsit de decembrie, am reintrodus in rutina tratamentul de la Paula`s Choice cu 1% Retinol, care ghici ce, poate usca tenul. Aveam in casa doua creme de fata, dar am considerat ca aceasta ar fi ceva mai buna pentru iarna si nu m-am inselat.  Crema de fata e pentru piele uscata, eu am momente in care mi se pare ca e prea mult pentru mine, atat de emolienta este. Majoritatea ingredientelor sunt emoliente si reparatoare, iar cantitatea de antioxidanti e destul de redusa, dar mai bine decat nimic. Ultimul pe lista este parfumul, eu nu l-am simtit si nici nu m-a iritat.
  • Lotiunea de corp este, asa cum ii zice numele, cu efect indelungat. Cu lotiunea Elmiplant, coatele mele a doua zi aratau de parca nu le-as fi dat cu crema. Cu aceasta, pielea de pe coate ramanea hidratata cam trei zile. Imi place ca recipientul are pompita, iar lotiunea intra destul de repede in piele. Nici aceasta „nu este” parfumata, are parfum, dar miroase a „fara parfum”, ca si crema de fata. Aceasta lotiune de corp m-a impresionat, dar trebuie sa recunosc ca este prima lotiune de corp care nu este din categoria supermarket. Ambele produse sunt valabile trei luni de la deschidere, semn ca au putini conservanti. In farmacia Tei, setul costa 36 de lei, iar raportul pret calitate este foarte bun din punctul meu de vedere.

syarosnotes-2016-kitdehidratrepentruiarna-xerolys 1

  • Bioderma puncteaza de doua ori: balsamul de buze si o mini crema de corp folosita pentru maini. Imi cumparasm alt balsam crema si am cedat nervos in ianuarie caci acela nu facea fata si am revenit la Atoderm Levres. Da, lasa pelicula, dar isi facea treaba eroic peste noapte. Crema Atoderm Intensive este mai densa, intra mai greu in piele, lasa pelicula, dar  facea minuni. In general am folosit-o pentru maini, caci erau destule de expuse pe timpul zilei si aveau nevoie de ingrijire extra si, cateodata, in zona coatelor. Ambele produse sunt fara parfum. Am mai povestit despre ele aici.

syarosnotes-2016-kitdehidratarepentruiarna-bioderma

  • Iesind din zona de hidratare, haideti sa vorbim si putin de produsele de curatare. Varianta low cost, dar mai hidratanta imi pare gelul de dus Dove, care este mai cremos decat altele. Varianta mai scumpa (am inteles ca exista si variante mai ieftine  ale acestui produs, dar nu am apucat sa ma uit pe lista lor de ingrediente macar) este uleiul de dus. Uleiul de la Bioderma are un parfum mai discret, pe cand cel de la Yves Rocher are un parfum puternic oriental. Ambele au glicerina, ingredient reparator, situat printre primele pe lista de ingrediente (la Bioderma este al doilea ingredient, la Yves Rocher este primul) si lasa pielea  hidratata. Din punctul meu de vedere nu inlocuiesc lotiunea de corp, dar nu iti simti pielea uscata, poate prelungi perioada intre aplicarile cremei pe corp, este un rasfat olfactiv si/sau senzorial sau o solutie in criza de timp.

syarosnotes-2016-kitdehidratrepentruiarna-uleiuridedus

  • Ultimul pe lista este uleiul reparator pentru par de la Yves Rocher, pe care il folosesc atat pe par cat si pe corp, caci ingredientele imi permit asta. Intra destul de greu in piele (este un mix de uleiuri cu putin parfum), dar lasa pielea catifelata si parfumul este chiar placut  si chiar si pe par imi place cum se comporta. Eu imi pun putin ulei pe lungimea parului si il tin in prosop  o ora doua inainte sa ma spal si parul meu se simte mai bine. Nu este gen de ulei pe care sa il aplici dupa ce te-ai spalat, pe parul ud sau uscat, caci incarca firul de parul. Nu am cum sa vad rezultate wow, caci nu prea am probleme cu parul, nu il vopsesc si in afara uscatorului de par folosit la fiecare spalare, nu il supun la alte tratamente, dar imi simt parul mai moale, mai hidratat si mai usor de descurcat.

syarosnotes-2016-kitdehidtrarepentruiarna-yvesrocher

Puteti folositi orice ulei, nu trebuie sa fie acesta. Eu mai am in casa ulei de migdale, dar il folosesc pe cel de la Yves Rocher din doua motive: rasfatul olfactiv (da, mai vreau si eu din cand in cand asa ceva) si prefer sa il pastrez pe cel de migdale pentru dupa epilare (neavand parfum, singur nu poate face niciun rau, dar recunosc ca cel de sofranel era mai eficient).

Voi ce ati folosit peste iarna si v-a placut?

Lasă un răspuns

