Pitici, slabiciuni si fixuri cosmetice

Sau dupa ce principii ma ghidez cand cumpar cosmetice. Aici nu o lungesc cu povestile, caci nu mai termin postarea. O singura precizare mai am de facut: multe din idei le-am descoperit la Corina Allan (pasagera.ro) si le-am adaptat nevoilor mele. Asadar:

  • daca ati intrat pe pasagera.ro, ar trebui sa stiti ca ea vorbeste foarte mult de ingrijire. Tocmai acest lucru m-a atras si la blogul ei, mi-a mers la inima, caci ingrijirea pielii pentru mine e prioritara  cand vine vorba de „aruncat bani” pe cosmetice.
  • tot pe blogul Corinei am descoperit mania ingredientelor. Asa ca beautypedia este cel mai bun prieten al meu cand vine vorba de ingrediente si review-uri, desi intre timp am inceput sa cam invat ingredientele.

ingrediente

  • ingredientele benefice, ca alte lucruri minunate din viata noastra (mai ales inghetata) sunt in general sensibile si au nevoie de conditii speciale de depozitare. Da, ambalajul conteaza. Atat cat sa apere acesti eroi ai pielii noastre de aer si lumina. Am doar doua creme in borcanele si pe amandoua le-am primit. Si cateva produse in ambalaje transparente, din categoria celor care se clatesc sau din categoria machiaje.
  • nu stiu despre voi inca, dar eu sunt o persoana destul de comoda si care tine la timpul sau. Asa ca incerc sa optimizez rutina mea in vederea obtinerii unor rezultate din ce in ce mai bune in cat mai putini pasi.
  • acelasi lucru se aplica si cand vine vorba de machiaj. In majoritatea zilelor aplic destul de putine produse pentru a obtine un look cat mai natural si doar cand am zile inspirate incep sa ma mai joc cu produsele de make up.
  • cu ojele am o minunata relatie de tip love-hate: ba am chef sa imi fac unghiile, ba nu am chef. Ba am perioade cand folosesc doar culori clasice (nuante de roz, bej si rosu), ba am perioade cand  folosesc doar culori relativ nebune (nuante de albastru, mov, verde etc etc). Si da, cand vad o culoare faina mi-e foarte greu sa ma abtin sa nu o cumpar. Incerc sa imi aduc aminte cate am acasa si le las acolo de izbeliste.

oje

  • aranjarea parului, alaturi de zona de make-up, reprezinta o zona relativ nexplorata; da, am grija de parul meu si arata bine, dar nu ma prea complic eu sa il coafez. Asa ca, pentru blogul acesta, m-am decis experimentez si in aceasta arie (incet, dar sigur).
  • accesoriile pentru make-up si nu numai, in special pensule si buretei, folosesc de ceva ani, dar pana de curand nu am realizat ce diferenta mare poate face calitatea lor. Asa ca am un plan (cum ar fi fost sa nu am eu un plan? :)) ) sa imi maresc colectia de accesorii si sunt dispusa sa platesc mai mult pe ele decat pe multe din cosmeticele mele.
  • sunt o mare consumatoare de cosmetice; daca vorbim de ingrijire, sunt dispusa sa dau mai multi bani pe produse bine formulate. Momentan asta se aplica in proportie de 90% pentru ten si par, urmatorul pe lista fiind corpul.  Cat despre produsele de make up, inca nu fac gauri in buget pentru produse high end. Dar daca mai gasesc cate o oferta sau produse travel size (cred ca dezvolt o slabiciune pentru travel size) de obicei nu prea o ratez.

travel

  • cand am in plan ca trebuie sa cumpar ceva fac totul ca la carte: citesc reviewuri, testez in magazine sau iau mostre, ma interesez de ingrediente, de pretul cel mai bun si de data fabricatiei (un aspect foarte important pentru mine, dat fiind ca am avut cateva experiente neplacute). Daaaaar, raman o femeie, cu momente in care, fiind intr-un magazin, zaresc ceva ce mi-a luat si inima si ochii. Nu pot sa plec fara ele acasa, ca nu stiu daca nimeresc calea. Si cel mai probabil il cumpar daca produsul indeplineste cele 3 criterii: ingrediente, ambalaj si valabiltate. Pentru ca sunt femeie. Impulsiva si cu o slabiciune pentru shopping.
Lasă un răspuns

