Olivia. Incantata de cunostinta!

Ma perind prin lume de peste douazeci si sapte de ani si nu am renuntat la sufletul de copil. De vreo 8 ani, de cand am venit in Bucuresti, viata mea a trecut la o noua scara. Venind dintr-un oras mic ca Onestiul, impactul unui oras foarte mare, plin de oportunitati (de cumparaturi, dar si altele), facultatea, voluntariatul, toate au avut un impact mare asupra mea si m-au marcat. Nu voi incepe sa va povestesc aici viata mea, cu bune si cu rele, ci doar cateva din “tendintele sezonului actual”:

417138_3112810612821_1098868337_n

  • am o sora cu 5 ani mai mare ca mine, mutata de cativa ani la Paris. Ea e cea care m-a introdus in lumea cosmeticelor cu multi ani in urma, a dermocosmeticelor si mai recent, a cosmeticelor high end. Si da, de cele mai multe ori ea e furnizorul meu de cosmetice ce nu se gasesc in Romania.
  • de cand m-am nascut, eu si sanatatea mea am tot avut conflicte. Fie ca a insemnat sa ajung la doctori foarte buni, fie ca a insemnat sa accept ca nu pot manca orice si oricand sau ca nu rezist prea bine fara somn, am incercat sa imbunatatesc aceasta relatie. Dar inca mai am de munca (chiar in cateva zile o sa ma operez la un genunchi), asa ca tineti-mi pumnii. Daca o sa vreti vreodata sa aflati experienta mea cu vreun doctor, o sa va povestesc cu drag. Doar cereti-mi.
  • una din pasiunile mele este cititul. In liceu nu ma prea omoram sa citesc, aveam momente cand devoram cartile dar si luni intregi in care traiam bine si fara ele. In ultimii ani, in schimb, am ajuns sa citesc relativ constant, iesind ocazional si din zona de confort a literaturii, catre istorie, religie si putina filosofie. Cateodata mai am si pauze de cateva saptamani, alteori citesc destul de putin pe zi, dar cert e ca acest obicei mi-a intrat in reflex.

bookies

  • am cunoscut atat bancile imense ale arhitecturii cat si pe cele tocite ale ciberneticii (ASE). Asa ca nu imi sunt straine nici unele, nici altele. Si pe cat de diferite sunt aceste domenii (economie, programare vs arhitectura, urbanism), pe atat de mult se intersecteaza.
  • incerc pe cat posibil sa nu pun etichete oamenilor. Daca e ceva ce mi-a demonstrat voluntariatul, e ca orice persoana te poate invata ceva si ca e mai bine sa nu comentezi pana nu ai ajuns in papucii acelei persoane.
  • programul meu este de ceva ani incarcat si nu ma descurc foarte bine cand vine vorba de a sta degeaba prea mult timp.
  • sunt obsedata de organizare, planificare, motiv pentru care am liste si listute, agende si agendute, fiecare pentru un scop anume.

  • noul ma atrage dar intr-o anumita masura, mai ales cand vine vorba de cosmetice. De obicei cand vreau sa incerc ceva nou caut review-uri, pareri, fie ca este vorba de un produs cosmetic sau un restaurant nou. Si asta se intampla cam in 75% din cazuri, as zice eu (prietenul meu probabil ar zice 90%), iar in restul cazurilor merg pe ce imi zice instinctul. Un strop de spontanietate nu strica niciodata.
  • mai gresesc camerele cateodata si ajung in bucatarie. Si daca tot am ajuns acolo, mai gatesc din cand in cand si, in general, imi iese bine. Asta probabil datorita mostenirii genetice de la mama, si nu indemanarii mele prea stralucite.
  • pufoseniile sunt slabiciunea mea. Ma topesc grav cand le vad si imi fac ziua mai buna. Si, cum momentan nu imi permit sa imi iau o pisica (in plan e si un caine, dar mai tarziu), o sa mai vedeti pe ici pe colo cate o pufosenie.

cat-691912_1280 (1)

Lasă un răspuns

