Brand box si alegerile voastre

Nu sunt si nici nu vreau sa ma dau vreo experta in produsele de make-up si ingrijire, dar asta nu inseamna ca obsesia mea de listute si curiozitatea de a descoperi un brand si a putea avea o parere de ansamblu asupra lui nu s-au contopit si au dat nastere ideii de… brand box.

logosf

Brand box va fi o postare in care va voi povesti cate ceva despre brandul ales, istorie, produse, game, impresii asupra produselor din blogosfera si beautypedia, cu bune si cu rele, bineinteles. Apoi va voi prezenta alegerile mele dintre toate produsele brandului, cu cate un mic review, ca dupa folosirea lor de cateva ori, urmand ca apoi sa revin cu review-uri despre ele, pe masura ce le folosesc, in limita timpului disponibil.

Postarea aceasta va fi o data la o luna/doua, cel mai probabil, si o sa va explic si de ce: o postare de genul acesta poate sa apara in trei cazuri:

  • adun un numar considerabil de produse de la un brand si vi le prezint in cadrul unui brand box (un exemplu ar fi Bioderma)
  • i’m in a shopping spree, cum s-ar zice, adica vad niste preturi bune (aici vorbind de reduceri si/sau oferte), produse faine, iar daca sunt si travel size, mi-au dat reset (si aici am cazut prada catorva branduri: MUFE, ELF, L’Occitane si Yves Rocher)
  • ultimul caz se aproprie cel mai mult de cum vad eu acest post. Va exista o lista luuuunga de branduri de care sunt interesata, atat de make-up cat si de ingrjire. Si cand va veni vremea discutiilor intense, cand postarile nu vor mai fi monologuri, ci mai degraba dialoguri, voi face o lista scurta de branduri in functie de nevoile mele si voi veti vota care e urmatorul brand.

Spre exemplu, in perioada urmatoare tin foarte mult sa imi iau o pudra si din toata lista aia lunga de branduri, o sa aleg 5-10 branduri, la care gasesc o pudra ok. Voi votati ce brand va intereseaza dintre cele prezentate, urmand ca la urmatoarele cumparaturi, imi cumpar produse de la brandul respectiv. Si cand zic produse, nu ma refer la 2-3. (Ideal pentru mine, ar fi sa incerc 6-7 produse, dar nu trebuie sa uitam si de buget.)

Asa ca, first stop: 

logo_bioderma

Lasă un răspuns

